کشور در مسیر درست و جهت مثبت قرار گرفته است

سخنگوی دولت در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی لرستان گفت: امروز راهی جز موفقیت نداریم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر علی بهادری جهرمی در نشست فعالان فرهنگی و اجتماعی استان لرستان در خرم‌آباد عنوان کرد: با رویه ای که دولت با حمایت و همراهی مردم در پیش گرفته است نتیجه ای جز موفقیت به دست نخواهد آمد.

وی با اشاره به قرارگیری دولت سیزدهم در مسیر شعارها و آرمان های انقلاب، اظهار کرد: پس از گذشت یکسال از عمر دولت سیزدهم، شاهد این موضوع هستیم که کشور در مسیر درست و جهت مثبت قرار گرفته است.

سخنگوی دولت ادامه داد: میانگین رشد اقتصادی ۵درصد در یک سال گذشته در شرایطی که همین عدد در دهه ی گذشته صفر بوده است تاییدی بر این ادعاست.

دکتر بهادری جهرمی تصریح کرد: کاهش تورم از ۶۰ درصد در شهریور سال گذشته به ۴۲درصد در شهریورماه جاری نشاندهنده ی این است که مسیر حرکت مسیر درستی است.

وی با اشاره به ایجاد ۹۰۰هزار شغل در سال گذشته گفت: اطلاعات تمامی این افراد شاغل مشخص و قابل استناد است.

سخنگوی دولت افزود: دولت سیزدهم با این رقم از اشتغال زایی نشان داد که به شعار خود یعنی ایجاد یک میلیون شغل در سال تا حد بسیار نزدیکی عمل کرده است.

دکتر بهادری جهرمی در ادامه به نقطه نظرات نمایندگان تشکل های فرهنگی و اجتماعی حاضر در جلسه اشاره کرد و ابراز کرد: موارد بسیار مثبتی در این جلسه عنوان شد که نشان از ظرفیت های بالای فکری در استان لرستان دارد.

وی ادامه داد: شعار دولت سیزدهم باهم بودن و در کنار مردم بودن است و قطعا برای تدوین برنامه ها از این ظرفیت ها در تمامی استان ها استفاده خواهد شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز کشور ما نیازمند حضور پویای فعالان فرهنگی، علمی و اجتماعی در کنار دولت برای مقابله با تهاجم اقتصادی و فرهنگی است.

دکتر جهرمی همچنین به تاثیر وارونه جلوه دادن اخبار توسط رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: این کار رسانه های معاند نظام برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است .

وی ادامه داد: فعالان فرهنگی و اجتماعی علاوه بر تبیین اقدامات مثبت، برای مبارزه با این اقدام نیز تلاش کنند.

دبیر هیات دولت اذعان کرد: شفاف سازی شعار دولت سیزدهم بوده و دولت در مسائل مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و رسانه بازگشت به مردم داشته است.

دکتر بهادری جهرمی در پایان گفت: دولت، دولت انقلاب اسلامی است و همه باید در کنار هم مشکلات را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا مسیر درستی که در طول یکسال گذشته در آن قرار گرفته ایم به سرانجام برسد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1666571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =