تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت وزارت صمت است

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت وزارتخانه قرار دارد، گفت: همچنین توسعه صنعتی در مناطق محروم مدنظر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمد موسوی ششم شهریورماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان راهی بسیار طولانی را تا صنعتی شدن طی کرده است، اظهار کرد: صنعتگران هفشجانی در کشور و در پروژه‌های نفت و گاز نقش بسزایی دارند و باید از ظرفیت این صنعتگران به خوبی استفاده کرد.

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزیر صمت افزود: یکی از تاکیدات وزیر صمت، توسعه صنعتی در مناطق کم‌برخوردار بر اساس ظرفیت‌ها و آمایش سرزمین است، توسعه صنعت در برخی استان‌ها مدیون فعالان حوزه صنعتی چهارمحال و بختیاری است و باید از ظرفیت این نیروها برای توسعه استان به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی استان‌های کشور در حوزه صنعت اشباع شده‌اند، گفت: می‌توان تکمیل زنجیره برخی صنایع بزرگ مانند ذوب‌آهن، فولاد و ... را در استان‌های کمتر توسعه یافته صنعتی دنبال کرد.

موسوی با تاکید بر اینکه هر جا مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی وارد عمل شوند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد، عنوان کرد: رئیس‌جمهور برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف با دغدغه‌مندی بسیار بالا و به‌صورت جهادی وارد عمل شده است، این مسئله وظیفه سایر مسئولان کشور را دو چندان می‌کند.

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزیر صمت با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت وزارتخانه قرار دارد، عنوان کرد: همچنین توسعه صنعتی در مناطق محروم مدنظر است و باید بر اساس مزیت هر منطقه به سمت توسعه و محرومیت‌زدایی حرکت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1667089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =