۰ نفر
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
علیرضا قربانی «بی‌گناه» را منتشر کرد

ایرنا نوشت: تیتراژ پایانی سریال «بی‌گناه» با آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد.

تیتراژ پایانی سریال بی‌گناه با شعری از حسین غیاثی، آهنگسازی علیرضا افکاری و صدای علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی و تنظیم بامداد امینی منتشر شد.

علیرضا دریایی (ویولن)، فرزان روزبهانی (بندیر)، میلاد محمدی (سه تار) و مسعود همایونی (گیتار) نوازندگان این قطعه موسیقی هستند. آرش پاکزاد (میکس و مستر) و محمد یعقوبخانی (گرافیک) از دیگر عوامل این قطعه هستند. تیتراژ پایانی سریال بی‌گناه به زودی در تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان هم منتشر خواهد شد.

تیتراژ سریال بی‌گناه دومین تجربه همکاری افکاری و قربانی پس از سریال همگناه به کارگردانی مصطفی کیایی است، این اثر بازتاب بسیاری داشت و فضایی متفاوت در کارنامه کاری این هنرمندان مطرح عرصه موسیقی و آواز محسوب می‌شد. در ادامه ۲ آهنگ دیگر هم از قربانی و افکاری در سریال همگناه پخش شد که تمامی آن آثار استقبال چشمگیر مخاطبان و منتقدان را به دنبال داشت. این ۲ از هنرمندانی هستند که طی سال‌های گذشته اهل تجربه‌گرایی و ساخت و اجرای آثاری در فضاهای متفاوت بوده‌اند.

سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در ژانر خانوادگی و درام هر یکشنبه منتشر می‌شود. فیلمنامه این اثر را عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور به سرپرستی محسن کیایی به نگارش درآورده‌اند. داستان این سریال درباره بهمن مردانی است که بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران بازمی‌گردد.

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و رویا تیموریان از بازیگران سریال بی‌گناه هستند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1667167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =