شما نظر بدهید/ آیا با شاخص ها و نحوه نظارت «ساترا»  بر شبکه نمایش خانگی موافق هستید یا خیر؟

نظارت تلویزیون بر شبکه نمایش خانگی افزایش پیدا کرده است خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد نظرشان را درباره این موضوع بگویند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا سال ۱۴۰۰ پلتفرم شبکه‌نمایش خانگی، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما در یک تغییر و تحول ناگهانی این وظیفه به تلویزیون و واگذار شد و صداوسیما تلاش کرد با ایجاد سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر نظارت خود بر وی.او.دی‌ها را گسترش دهد و حالا پس از گذشت یک سال، نظارت بر شبکه نمایش خانگی کماکان توسط تلویزیون انجام می‌شود و همین موضوع باعث شده تا سخت‌گیری‌ها و ممیزی‌هایی که بر شبکه نمایش خانگی اعمال می‌شود بیش از پیش باشد و نظارت صدا و سیما بر آثار تولید شده در پلتفرم‌ها اندازه سریال‌های تلویزیونی باشد.

این موضوع اخیرا باعث ناراحتی و اعتراض سازندگان و حتی برخی از مخاطبان شده چون در کاهش کیفیت آثار تولید شده تاثیر گذار بوده است.

از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم نظرتان را درباره نظارت تلویزیون بر شبکه نمایش خانگی برای ما بنویسید.

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1667667

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 207
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.
    • رئیس شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      8 21
      بله. به شدت موافقم.
    • نا شناس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      27 0
      صدا و سیما خودشون محتوای کارهای خودشان را قبول ندارند فقط جهت خوش خدمتی این کارها را ارائه می کنند
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      12 0
      بهترین جواب بود ،
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 0
      به نظر من باید یه شاخص بزارن سریال های سطحی و دوزاری که توهین به مخاطبه رو پخش نکنن
    • آری IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      1 0
      قویا خیر
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خیر
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      10 57
      موافقم سینماخانگی جامعه رابه طرف فسادپیش برده مردم ظرفیت ندارن
    • پیمان IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      9 3
      داداش شما ظرفیتش رو نداری نگاه نکن
    • امیر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      2 1
      مردم ظرفیت دارن ولی شما نداری
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خیر! به هیچ وجه
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      5 1
      هیچ موقع رقیب نمیتونه ناظر بر کار رقیب خودش باشه اگر اینطورریه چرا نظارت بر صدا سیما را بدست پخش خانگی نمیدهند؟ بنظرم باید برعکس عمل کنند چون نمایش خانگی بشدت مخاطب جذب کرده و صدا سیما ریزش مخاطب داره حالا اگر نظارت بر کار نمایش خانگی رو به صدا و سیما واگذار کنند با ریزش مخاطب و اگر برعکس عمل کنند با جذب مخاطب روبرو میشن پس ببینیم آقایون بدنبال جذب مخاطب هستند یا محروم کردن مردم از یکم تفریح که فقط براشون مونده که مطمئنم هدف و نیتشون دوری مردم از اطلاعات و شادی میباشد
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    میشه یه افتضاحی مثل صدا و سیما
    • Miuscbass IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      #حق
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خیر ابدا موافق نیستم
  • حسنعلی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    کاملا مخالفم چون ذهنیت مدیران صداوسیما ملاحظاتی دارد که بدرد مردم جامعه نمی خورد و اینان درریل گذاری فرهنگی هنر مدیریت صحیح و هدایت افکار عمومی را ندارند و لذا نگاه بسته فرهنگی به نتیجه نمی رسد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    صداسیما هر برنامه ای که مردم رو خوشحال میکنه، بلافاصله حذف می کنه مثل نود، کلاه قرمزی. پس اگه روی نمایش خانگی هم نظارت کنه، اون هم مثل خود صداوسیما مخاطباشو از دست میده.
  • دکتر مهندس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خیر - تضاد منافع و جناحی بودن صدا و سیما
  • ایران IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    227 6
    خیر چون صدا و سیما ملی نیست دست یک جناح خواص و تفکر تندرو و متحجر است صدا و سیما خودشو نمیتونه جمع و جور کنه
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    188 3
    خیر چون عین نظارت به رقیب است
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    205 7
    صدا و سیما چنین صلاحیتی ندارد
  • 1حد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    203 5
    صدا سیما توانایی اداره خودشو نداره هر روز ریزش بیننده با این مدیریت
  • رضا فرد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    205 9
    مخالفم بشدت
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    184 4
    از نظر من صدا و سیما حتی صلاحیت نظارت بر تولیدات خودش رو هم نداره چه برسه به بخش نمایش خانگی
  • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    180 4
    با کدوم عقل و منطق رقیب میتونه ناظرت باشه؟؟؟؟بخدا که دیگه به دیوان عبید زاکانی هیچ نیازی نیست، اظهار نظر مسولین و .. کافیه
  • حسن IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    174 3
    خیر به دلیل تعارض منافع
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    متاسفانه برنامه های نمایش خانگی از مسائل تهاجم فرهنگی گذشته و یک پول شویی عظیمی در پشت سرشان به جریان افتاده اگر می خواهیم مثل سریال شهرزاد نشود از الان نه فقط محتوایی بلکه دستگاه های امنیتی کشور هم باید ورود کنند. به طور مثال: چطور بی ربط هر سریال چند قسمت به خارج از کشور به خصوص ترکیه می رود.جز وجود یک مافیای اقتصادی در پشت سر آن که پول های از ناکجا آباد آمده را به جریان اقتصادی سالم برگردانند
    • ایرانی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      31 5
      کاری به درستی یا نادرستی نطرتان ندارم اما، موضوع نظارت صدا و سیما بر شبکه خانگی ربطی به این نگرانی شما ندارد.صدا و سیما به علت ساختار دولتی و انحصاری آن و حاکمیت جناح تندرو بر آن، با هر نوع رقیبی مخالف است و به علت تعارض منافع می‌خواهد یا ریشه‌ی آن را بسوزاند و یا زیر چتر خودش بیاورد. صدا و سیما به چنان ابتذالی رسیده جایی که چشم دیدن آقایان فردوسی‌پور و سروش صحت و اشخاص حقیقی دیگر را، که جز خانواده‌ی خودش است، ندارد.
  • مهدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    204 5
    به هیچ عنوان موافق نظارت سیما میلی بر تولیدات خانگی نیستم بلکه بر عکس موافق نظارت متولیان و دست اندرکاران تولیدات خانگی بر فعالیت های صدا و سیمای پوکیده و بلا مصرف هستم.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    165 5
    خیر، اگر صدا و سیما جناحی نبود اشکالی ندا‌شت ولی وقتی با کارمندانش و کارکناش جناحی برخورد می شود و مخاطب ندارد، چرا نمایش خانگی باید تحت تسلط آنها باشد.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    137 4
    صدا و سیما بعنوان رقیب شبکه خانگی صلاحیت نظارت ندارد
  • میلاد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    161 2
    به هیچ وجه صدا و سیما نظر داده که وضع شبکه هاش و اوضاع بیننده هاش اینه !! اگه بخواد به بحث نظارت شبکه خانگی ورود کنه ، پخش خانگی هم میشه افتضاحی مثل صدا و سیما !!
  • مجتبی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    کاملا موافقم
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    کدوم سخت گیری والا همین الانش که از نظر شما سخت گیریه بازم نمیشه با خانواده احت دید چه برسه که سخت گیری هم نباشه؟
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    177 5
    معلومه که نه. خود صدا و سیما را قبول نداریم و توقع دارید که نظارت این سازمان رو قبول داشته باشیم؟
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    180 6
    نه نه نه نه زورش گرفته کسی 20:30 و خبر های کجکیشو آمار 80% برنامه های بیمحتوی و یک طرفه را نه قبول داره و نه نگاه میکنه مردم یا پای نماوا هستند یا فیلیمیو یاد ماهواره.یادم به دوران بچگیهام افتاد ظهر جمعه میخواستند یک فیلم که اغلب هم تکراری بود نگاه کنیم اول باید دو ساعت سخنرانی و بیانیه گوش میدادیم تا میتونستیم فیلم ببینیم.گذشت آقا
  • Amir DE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    بله ، شاید دیگر شاهد مزخرفاتی از قبیل ، شبهای مافیا، شب آهنگی، سریال مزخرف مارس و غیره نباشیم ، آمین یا رب العالمین
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      130 1
      اول فیلترشکنتو خاموش کنن که بفمن ایرانی هستی.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      25 5
      صدرحمت به مافیا و جوکر که مردم را سرگرم می کنند. شما همون گاندو رو نگاه کن برات خوبه . هر چیزی که مردم را شاد کنه از نظر شما و امثال شما مردوده !
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    142 5
    خیر
  • منصور AE ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    153 3
    نباشد بهتره
  • مردم IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    40 13
    ما نمی دانیم که خبر انلاین چه سودی از نظرخواهی ها می برد انهم در جایی که تنها نظر کسانی مطرح نیست مردمند ای کاش یک بار برای ما توضیح می داد سردبیر محترم
  • نسرین PL ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    195 5
    صدا و سیما دشمن واقعی مردمه، یا حداقل خودش فکر می کنه مردم دشمن هستند و باید با زنجیر کنترلشون کنه
  • 125 IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    57 5
    نه به هیچ عنوان
  • پارسی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    219 3
    ما موافق تعطیلی دائمی صدا و سیما هستیم.
  • حمی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    173 3
    خیر
  • بازنشسته تامین اشتباهی US ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    181 2
    مگر نظرات مردم هم اهمیت دارد؟اگر 90%مردم هم مخالف باشند آنها باز هم کار خود را می کنند.من که 100%مخالفم اما آینده نشان خواهد داد که مخالفت مردم پشیزی ارزش ندارد.
  • میلاد از ساری IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    184 1
    سلام کاملا مخالفم. اگر اقبال مردم به رسانه هایی غیر از صدا و سیما نشان از عدم رضایت عمومی از این نهاد داره. صدا و سیما نهادی سنگین وزن + کم بازده + پرررررررررررهزینه + با ساختاری کاملا قدیمی و .... هست. اصلا به صلاح نیست مدیریت سایر بخش های تولیدی محتوا به دست صدا سیما بیفته. نگاهی به تولیدات بی کیفیت اخیر نشان و فاصله دگرفتن برنامه سازان و هنرمندان مبتکر دهنده نشان دهنده عدم توفق صدا و سیما هست. لطفا به فکر کم کردن اختیارات و بودجه سرسام آور صدا و سیما باشید.
  • سیاوش IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    12 1
    تولیدات شبکه نمایش خانگی بر اساس فرهنگ عامه ساخته می‌شود در صورت ادامه نظارت و سختگیری بی مورد صدا و سیما شاهد افول مخاطب و رفتن به سوی لجن های ترکیه ای می شود
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    12 0
    به نظر من بودجه ای که هرسال دولت داره به صدا سیما میده ( البته از جیب مردم ) بصورت یارانه نقدی به خود مردم پرداخت کنه و صدا سیما رو پولی کنن . اونوقت هرکسی که دوست داشت صداسیما نگاه کنه اشتراکشو تهیه کنه و بره حالشو ببره . در اون صورت میشه فهمید طرفدارای واقعی صداسیما چند نفرن . در رابطه با سوالتون هم باید بگم اینا چون دیدن طرفدارای شبکه خانگی بیشتر از صداسیماست میخوان کاری کنن که ملت دیگه تلویزیونشو روشن نکنن . البته این خودش یه کار فرهنگیه در راستای کم کردن مصرف برق .
  • محمدرضا حق ستان IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    111 2
    خیر بدون شرح
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    136 3
    کسی‌صداوسیما‌مخاطب‌نیست‌‌دل‌خوشی‌داری
  • شهروند شیرازی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    8 0
    درود بر شما صداوسیما با تلوبیون فعال عرصه VOD ها هست حالا چطور میتونه بر سایر رقبا نظارت کنه؟؟؟ اصلا منطقی نیست
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    10 0
    هیچ لزومی به نظارت صداوسیما نیست. همه از صداوسیما فراری اند دوباره یک صداوسیمای دوم انحصاری می خواهید بسازید؟
  • حسام IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 4
    همچین نمایش خانگی میکنین انگارچه فیلمای درجه یکی داره،ما سینمامون هم مزخرفه
  • عادل IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 6
    بله موافقم
  • ایرانی غمگین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    مخالفم مخالف
  • رهگذر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    خیر
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 242
    بله کاملا موافقم چون گندکاری و افتضاح مدیران قبلی را در مدیریت ان شاهد بودم
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 1
      با مدیرش کار ندارن میخوان فقط فیلم و سریال ها ی مسخره مثل سریال ها ی خود صدا و سیما نشون بدن یا فقط از این فیلم و سریال های آب‌دوغ خیاری مثل روزگاری مریخ پخش بشه .
  • شهرام IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 1
    انحصاری کردن همه چیز خوب نیست.متولی فرهنگ و هنر باید مردم باشند...صدا و سیما با توجه به نگاه تنگ نظرانه نمیتونه مخاطب جذب کنه.بخاطر رویکرد و نگاه شدیدا حذفی و سانسور.نتیجه معکوس می دهد و در صورت اینکه متولی نمایش خانگی صدا و سیما باشه سریال های ماهواره ای رونق بیشتری می گیرند...
  • محمد DE ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    119 3
    خیر
  • مرتضی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    26 16
    نظر سنجی خبر ان لاین این رو بدون که اگه فکر میکنی جمعیت اونی که نظراشون شبیه شماست بیشتره بگم که جمعیت کربلا و یارانش ۷۲ بودو یزیدیان چند هزار نفر منظور شما از این نظر سنجی ها چیه
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      5 0
      خدایا اینا چقد خودشیفته ان که خودشونو همقد و قواره اصحاب کربلا میدونن .
    • US ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 0
      خیلی دلم برا خودمون می سوزه. میدونم که مظلوم واقع شدیم. کی تا حالا نظر دیگران مهم بوده براتون؟؟؟؟اصلا دوستتون نداااااااریم
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 1
    درستش اینه که شبکه خانگی بر صدا و سیما نظارت کنه شاید کمی برنامه های بهتری برای مردم بسازند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    خیر
  • مهدی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 0
    پاسخ یک نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بزرگه. فارغ از تعارض منافع، نگاه بسیار بسته و تنگ و قیم مآبانه که باعث میشه خودشون رو دانای کامل بدونن لذا مردم رو فاقد شعور و بیبنش کافی می دونن. تهوع آورترین نمونه اش هم همین سانسور بازی های والیبال هست که از آستانه‌ی تحمل مردم فراتر میره.
  • محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    به هیچ وجه اصلا ارتباطی به صدا سیما ندارد متولی نظارت وزارت فرهنگ و ارشادست و بس.
  • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • BandarAbbas US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • سعیدخدادادی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    صدا سیما نظارت نداشته باشد
  • عباس IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    خیر . صدا وسیما با برنامه های بسیار ضعیفش چه گلی به سر مردم ایران زده که بخواهد شبکه نمایش خانگی را هم نظارت کند.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • ا -- م IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 8
    با سلام و خسته نباشید بله موافق هستیم که صدا و سیما روی شبکه نمایش خانگی ورود کند خیلی عالی هست چون فیلمهای طنز باحرفهای زشت ورکیک ساخته میشه باتشکرازشما
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 3
    بله
  • تقی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    11 1
    من موافق تعطیلی صدا وسیما هستم
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    بنده های خدا خودشون را سپر گناه مردم کردن...عجب از سانسور چی
  • Mohsen IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر به هیچ وجه.
  • کک IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 0
    من اصلاً تلویزیون ایران را نگاه نمی کنم چون ب درد نمی خوره من کارتون باب اسفنجی خارجی نگاه می کنم چون از 20.30بهتر هست
  • هادی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • سامان مهدوی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 4
    من کاملا موافقم چون اگه صداوسیما روی ساترا نظارت نداشته باشه که رسالتش رو انجام نداده چون صداوسیما تقریبا هر چی هنر بود رنگی کرد فقط مونده همین نمایش خانگی اینهم اگه رنگ بزنه دیگه وظیفه مرخص کردن هنر رو در این سرزمین به اتمام رسونده چه شود
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر.شبکه خانگی مثل تلویزیون خراب کنید
  • حسن IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 1
    اونوقت شبکه خانگی هم میشه مثل صداوسیما
  • عبداله IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    اصلا و ابدا صدا و سیما اگر مخاطب داشت نیاز به شبکه خانگی نبود حیف از بوجه کشور و بیت المال که خرج صدا و سیما می‌شود
  • نگار IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    به نظر من‌نباید این طرح اجرا بشه
  • آسو DK ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    6 0
    صداسیما فاقد صلاحیت در هر امری است،
  • بي نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    اصلا و ابداً
  • گمنام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 7
    بله قطعااااا نمایش خانگی خیلی مبتذل شده، فیلم ها سراسر صحنه های غیر اخلاقی و شرعی و زندگی های لوکس غیر واقعی شدن
  • پیام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    یا خیر
  • حسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    اگر قصد دارید که آخرین کورسوهای سرگرمی مردم نگون بخت را هم نابود کنید، قویا پیشنهاد میکنم که این کار رو انجام بدید...
  • حمید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 1
    از نظر من صدا و سیما به هیچ وجه در شان مردم این سرزمین نیست . من نمیگویم کاملا به سلیقه من باشد اما باید به تمام سلیقه ها پاسخگو باشد . سلایق و علایق همه مردم را نمایندگی نمیکند
  • محمود IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    صدا سیما اگر خوب بود گلیم خودش درمیاورد وحال روزش این نبود چ اصراری است مخالف صددرصد نظارت صدا سیما
  • داریوش IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر اگر مردم با سروصداو سیما موافق بودند که به شبکه های دیگر پناه نمی بردند .
  • مسعود IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    تلویزیون بجای نظارت برشکاری خانواده آردخودش راالک کنه شاید مردم فیلم خوب ببینند!وپناه به‌ شبکه های خارجی نبرند متشکر می‌شویم اگه این کاررابکنند
  • ناصر IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • رضوان IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    خیر
  • دکتر برزو IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    10 1
    شبکه نمایش خانگی رقیب صدا و سیماست پس قطعآ نظارت صدا و سیما نه درست است و نه منطقی . صدا و سیما سالهاست مخاطبش رو از دست داده و میدان رو به رقیب واگذار کرده .واگذاری نظارت به بازنده که سیاستهای غلطش رو بر دیگران تحمیل کنه خبط و خطای محض است
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    بله ماکه اصلان برنامه های تلویزون رونگاه نمیکنیم
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    جوک گفتی
  • تاریخ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    صدا و سیما اگر بر هر سیستمی نظارت کند آن سیستم مثل خود صدا و سیما طرد می شود.
  • زمانی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    خیر
  • محمد صادق IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 4
    بله موافق 100 درصدی هستم به این دلیل که تا الان هرچی که داریم میبینیم ساخته شده دست پخت ارشاد دولت فخیمه کلید ساز هست.
    • محمدرضا ناصری IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      3 2
      امان از مردمان افراطی ای که هنوز تقصیر را بر گردن دیگری می اندازند ، بالاخره کل این مملکت دستپخت تمامی این مسئولان بوده و هیچ کدام اینها پشت پرده فرقی با یک دیگر ندارند حالا می خواهد چپ باشد یا راست .
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 6
    صدا و سیما بر چه مبنایی و قاعده ایی باید بر نمایش خانگی نظارت کند. نقش ارشاد چی هست؟
  • نیما IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    خیر
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    اگر پارامترها و معیار های صدا وسیما درنظارت بر ساخت و ساخت برنامه موفق بود که اینقدر ریزش مخاطب نداشت. به هیچ عنوان موافق نیستم
  • ابوالفضل IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    صدا و سیما بهتر است به کیفیت برنامه های خود بپردازد تا نظارت بر شبکه های نمایش خانگی اتفاقا صدا و سیما نیاز بیشتری به نظارت دارد
  • محمد صالحی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    مخالف،مخالف، مخالف!!
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 2
    خیر.الان کی برنامه های صدا سیما را میبینه ؟!
  • علیرضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 5
    موافقم چون همش بدآموزی داره نمایش خانگی. اصلا جمعش کنن ی عده مفتخور دارن پولای کلان میگیرن واسه بازی در نمایش خانگی
  • یاسر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر باید رقیب خوب برای صدا سیما وجود داشته باشد
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    7 0
    صدا سیما با سنگ اندازی جلوی تولید محتوای با کیفیت توسط شبکه خانگی رو میگیره تا جلوی پیشرفت این شبکه ها رو بگیره و مردم رو پای برنامه های خودش برگردونه
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    6 2
    خیر. من همه کامنتهای بالا را خوندم حتی یه نفر ندیدم راضی باشه ولی موندم چجوری اینها تصمیم میگیرن که نظر مردم براشون هيچ اهمیتی ندارده ولی اینهمم ادعا میکنن که ما خادم ملتیم!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    مسلما خیر
  • طاها IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    کاملا مخالف
  • علیرضا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 3
    خیر دنبال کاسبی تو اینجا میان . شما حواست به رسانه خودتون باشه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    کل اگر طبیب بودی سرخوددوا میکردی،صداوسبما که بایستی برای خودش ناظر میخواهد که بوضع آن بپردازد بدلیل اینکه به جای تولید برنامه هابخصوص فیلم و سریال جدید وعامه‌پسند اینقدر از سریالها و فیلمهای تکراری انهم برای چندمین باربخورد مردم نده اینکارها را میکنند که به شبکه های ماهواره ای نگاه میکنندویا از فیلمهای غیرمجاز خانگی استفاده میشه مگروزارت ارشاد نداریم محول کنید به همان وزارتخانه چرا به صدا وسیما،
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر دخالت نداشته باشد
  • فرشاد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    خیر به هیچ عنوان موافق نیسنم
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 1
    خیر موافق نظارت استصوابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی را به سینمای خانگی نیستیم کدام برنامه های صدا و سیما بدرد خور است که باعث شود مردم چهار تا فیلم بدرد بخور و سرگرم کننده را از دست بدهند در صدا و سیما کدامیک از واقعیت های زندگی مردم و مشکلات معیشتی و خبر درست را به مردم میرساند حال بخواهد جلوی نون خوردن بازیگران و سرگرمی مردم را بگیرند مردم با این گرانی و تورم تفریحی که ندارند اینهم بگیرید خلاص فقط گریه و زاری میماند
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 6
    بله.من موافقم....حتماصداوسیماهم نظارت کنه هم بازرسی وکنترل!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر موافق نظارت صدا و سیما نیستم
  • ناشناس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    مخالفم
  • مهرداد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • Sam IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    😑با این کار اون یکم ببندی که نمایش خانگی داره رو هم از دست میدا
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 3
    بله موافقم
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    یر چون صدا سیما زیر نظر ایول لمیناتی وگلوبالیست هاست
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 1
    به چه زبانی بگویم که بفهمند..... نه،خیر،لا،NO
  • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 8
    بدیهیات: در کشور اسلامی نظارت باید باشد که هر زباله ای تولید نشود و روی فرهنگ اثر بدی نگذارد. محدوده نظارت هم همان محدوده ای است که اسلام تعیین کرده و نباید آلوده به منافع شخصی، جنگ قدرت برای از میان بردن رقیب و ایرادات بنی اسرائیلی شود. نکته مهم تر ارزیابی ناظران است. باید اثرات مفید و مخرب عملکردشان دقیق بررسی شود و همگی باید مجبور به جواب دادن شوند. دید من، که حتما مهم نیست، به شبکه خانگی و صدا و سیمای ده سال اخیر منفی است. مثلا پس از سال ها (که بعد از قسمت 10 - 11 قهوه تلخ سریال دیگری از شبکه خانگی ندیده بودم) تصمیم گرفتم یکی از آثار پر سر و صدا را تماشا کنم و نتیجه مایوس کننده بود. تصمیم گرفتم اسیر تبلیغات نشوم و پول و وقتم حرام شبکه خانگی نکنم. منظورم این ات که سریال واقعی و فیلم واقعی و قابل دیدن در ایران انگشت شمار است و مسئله نظارت برای منِ تماشاگر معمولی مسئله ثانویه است.
  • ایرانی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    زیرمجموعه هاکه نمیتوانند ناظربرعملکرد یکدیگرباشند، خودوزارت ارشاد بایدبر رادیو،تلویزیون،سینماونمایش خانگی نظارت همه جانبه داشته باشد.البته خداکندعملکردخودوزارتخانه طوری نباشدکه نیازبه ناظرباشد!
  • سعید IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 4
    هر چی بچه های دانشگاه امام صادق بفرمایند.
  • رحمت الله براتی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 4
    بله بشرطی که ناظر ،خود افسارگسیخته نباشه مثل نمایش خانگی
  • مجید IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر باید برگرده به وزارت ارشاد
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • منصور IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    نخیر صدا و سیما کارخودشو بکنه بهتره. تا بخواد جای دیگه هم سرک بکشه. برنامه های صدا و سیما خیلی بدرد خور نیست. پس‌ فعالیت خودشو بیشتر بکنه
  • مسعود شیدایی SE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 7
    100درصد موافقم....
  • رضا مهرابادی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    اون وقت اسمشو باید بذارن شبکه خانوادگی ۲۰:۳۰
  • سیامک IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • amin IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 2
    صدا و سیما اگه کننده بود که مخاطبینش تا این حد نزدیک به صفر نبود ، هرچند مطمئنم در راستای بر خلاف و ضدیت نظر مردم حتما همینطور میشه
  • فرهاد IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    یه چیزی شبیه صداوسیما میشه.بدون محتوای جدید.بدون مخاطب.بی فایده.حتی اخبار جانب دارانه.من خودم سالهاست فقط قران و اذان رو فقط میبینم وبس
  • صدر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 1
    به هیچ عنوان. صدا و سیما برود فکری به حال اعتبار از دست رفته، مخاطب نداشته، هزینه های نجومی، بازدهی منفی و نیروی مازادش کند. نمی خواهد به بقیه نظارت کند. مثل اینکه شاگرد تنبل کلاس را ناظم مدرسه کنند.
  • سینا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 3
    بله. اگر صدا و سیما کنترل بر روی فیلم ها دارد چرا شبکه نمایش خانگی نداشته باشد
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    ما نمیرسیم برنامه‌ های متنوع، شاد، هیجان انگیز، فیلم‌های بروز جهان را از صدا سیما ببینیم، حالا فکر کنید برنامه های شبکه خانگی هم بش اضافه بشه.
  • عبداله IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیییییییرررر
  • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    خب اگه قرار تلویزیون نظارت کنه سینمای خانگی برای چی میخوایم؟ همون تلویزیون هستش دیگه، چرا هزینه اضافه بکنیم
  • ES ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    کار اشتباهی است و با هیچ عقل سلیمی جور درنمی‌آید. صدا و سیما رقیب شبکه خانگی هست. البته اگر مسئولان یک ذره دانایی داشتند وضع کشور این نبود.
  • ES ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    کار اشتباهی است و با هیچ عقل سلیمی جور درنمی‌آید. صدا و سیما رقیب شبکه خانگی هست. البته اگر مسئولان یک ذره دانایی داشتند وضع کشور این نبود.
  • آزادی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر خیر خیر
  • ناشناس IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    باسلام.خیر موافق نیستم.باتشکر
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • ایمان IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    مگه نظر مردم هم مهمه؟
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    خیر، نظر ما که براتون هم مهم نیست
  • علی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    صدا وسیما همینجوری هم در کار خودش مانده !
  • رضا IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 1
    خیر،هرگز! بقول عارف بزرگ ما مولانا: ذات نایافته ازهستی بخش //کی تواند که شود،هستی بخش؟! برکسی پوشیده نیست که صداوسیما باآن دستگاه عریض وطویل وانبوه نیروی انسانی و...سترون و عقیم است.طبعا شبکه نمایش خانگی ،بانگرش ومتداین سازمان پروبالش می شکندودرحصارونگاه تنگشان گرفتارمیشودو ورشکستگی ،ارمغان صداوسیما برای این شبکه است.امیدوارم شبکه نمایش خانگی گرفتار دگماتیسم نقابداراین سازمان نشود.چنین بادا.
  • مهدی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    به نظرم صداسیما با اعمال نظر روی نمایش خانگی باعث بی انگیزه شدن جامعه می شود من مخالفم
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 4
    اوضاع شبکه خانگی از نظر فساد و محتوای زشت و مستهجن خیلی خرابه ولی صدا و سیما اگه اینکاره بود خودش رو نابود نمی کرد به نظرم صدا و سیما به جای کار درست کردن و اضافه کردن مشکلات برای جذب مخاطب خودش فکری میکرد
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 1
    ۱۰۰ در صد مخالف ام ،چون مردم پول میدن که صدا و سیما رو نگاه نکنند اگه سلیقه های صدا و سیما رو قبول داشتن که بیننده تلویزیون زیر ۱۰ درصد نمی‌رسید. حتی پیشنهاد میکنم که بودجه صدا و سیما هر سال ۱۰ درصد کاهش پیدا کنه و اون ده درصد به پربیننده ترین برنامه به نسبت مخاطب تعلق بگیره. یا کلا بودجه تلویزیون قطع بشه و پولش به حساب مردم ریخته بشه تا هر کسی میخواد اشتراک تلویزیون رو بخره.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    5 0
    یکی باید یه دردی از صدا و سیما دوا کنه
  • ابوالفضل IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 3
    مخالف نظارت صدا و سیما هستم...صدا وسیما در تلوزیون چه کرده که بخواهد در شبکه نمایش خانگی بکند
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    خیر
  • محمد رضا رحمتی پور IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    خیر
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 0
    خیر
  • محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    اگه صدا و سیما عرضه داشت مخاطب های خودشو از دست نمیداد
  • فرید IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    خیر یکی باید به خود صدا وسیما نظارت کنه که چرا نامه هایی که مردم دوستدارند اهمیت نمیده وآنها رو حذف میکه مثل نود و... وکسی هم نیست که جلوش بایسته
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 1
    اصلا موافق نیستیم
  • ع IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 1
    خیر
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    2 1
    خیر بزرگ
  • سعید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    صداوسیما آنقدر کوچیک شده که پلتفرها را رقیب خودش می‌دونه و برای سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت آنها از نظارت استفاده خواهد کرد
  • S IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    از کی تاحالا به نظر مردمم اهمیت میدن
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 1
    بله خیلی موافقم
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    خیر. موافق نیستم. هر چی که تصویر و صدا داشته باشه مگه باید صدا و سیما داخلش خرابکاری کنه؟!
  • غریبه IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    بنده هم مثل همه مردم فهیم ایران مخالف نظارت صدا و سیما هستم، ولی در کل مگر فرقی هم میکنه که ما راضی باشیم یا نه در هر صورت آنها مثل همیشه صد و هشتاد درجه بر خلاف نظر مردم کار می‌کنند و جز آزار مردم چیزی نمی‌خواهند
  • هادی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    مخالفم چون صدا سیما نمایش خانگی نابود میکنه مثل تلویزیون کاش دوباره نظارت بدن به همون وزارت ارشاد لاقل از صدا سیما بهتره
  • Amin IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    به هیچ وجه موافق نظارت ساتراپ نیستم
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر
  • غفور نگارش US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    موافق نیستم
  • الله IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر تلوزبون وخالت نکند
  • یا حق IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    موافق جمع شدن صدا و سیما هستم نه ماهواره دارم نه تلوزیون نگاه میکنم حیف پول بیت المال که هزینه میشود ای کاش یک شبکه داشتیم موسیقی سنتی تمام استانها را با ادولت آن را نشان میدادند و بخش میشد.
  • مجتبی LU ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    اصلا به هیچ عنوان نباید اتفاق بیوفته ، به نظر من حتی وزارت ارشاد هم باید باید نسبت به فیلم ها سخت نگیره و محدودیتی قائل نشه که فیلم ها باکیفیت تر به دست مردم برسه
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 1
    حتما باید نظارت کنه، کاملا موافقم.
  • فاراد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 1
    بله کاملا موافقم
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    نه بله و نه خیر نظارت خوب هست اما انحصاری که توسط صدا و سیما با همکاری ساترا ایجاد شده خیر مثل تلوبیون و ...
  • مسیح IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیررررررررررررررررررررررررررر
  • عنایت IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام.مسلماهیچکس موافق نیست مگروقتیکه میشودازماهواره یااینترنت انواع فیلمهارادیددیگرلزومی برحذف یانظارت سلیقه ای برشبکه نمایش خانگی تاثیری وجودداردوقطعابازخوردی جزتغییررویکردمخاطب وبرگشت به ماهواره آنهم بصورت مجانی وجوددارد؟؟؟!!
  • ژن IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    مخالفم. بودجه صدا و سیما هم کم کنید چه خبره تو این بدبختی و گرونی و فلاکت
  • Ashkan IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    صدرصد مخالفم چون کم کاری و عدم جلب مخاطب خودشون و ضعف کاریشون با سانسور و فشار میخوان جبران کنند
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    چون میلی است نه ملی خیر
  • ایمان IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر .مثل این میشه که توی یه مسابقه از خود شرکت کنندگان داور انتخاب کنن
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    صداوسیمامیتونست ببینده های خودشوازدست نمیدادومردم پناه نمیبردن نمایش خانگی هرکانالی رومیزنی هیچ برنامه یافیلم جالبی نداره از نظر من خیر
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیر به هیچ وجه. عمرا
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    مخالفم داره خرابش می‌کنه
  • حسن ممد کلوخ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 1
    بله واقعا این تصمیم برای مردم به شدت مهم و حیاتیه و تاثیر فوق‌العاده بر سفره مردم داره 😕
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 1
    مشکل از جایی شروع شد که یه سری سریال بین سال های ۹۶ تا ۹۸ در نمایش خانگی تولید شد و از مثلث عشقی به شش ضلعی عشقی تبدیل شد و واقعا بدون محتوا و از همون سال ۹۸ نظارت دست ساترا افتاد حالا ساترا هم داره آروم آروم حکمرانی میکنه و خودش داره میگه کار من ممیزیه !! بنده مخالف ساترام چون غیر از ضرر به مخاطب و پلتفرم چیزی دیگه ای نداشته
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    خیر
  • بیننده شبکه ازاد IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 0
    اخه اگه صدا سیما میتونت مخاطب جمع کوه همه مردم ماهواره نداشتن که غیر بخش زنده برنامه ها ورزشی خودم به شخصه تلوزیون نگاه نمیکنم البته سریال بایتخت و یاغی نظرمو جلب کرد. تنها موضو عی که هست میشه این شوخیا جنسی که مثلا به عنوان طنز كلامي مطرح ميشه كمتر كرد. به عنوان يه ايراني ميگم انگار تمام برنامه ها واسه رضایت سران دولت ساخته میشه تا مردم
  • مجید IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 0
    خیر موافق نظارت صدا و سیما نیستم
  • محمد صدرا زندی RU ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 0
    خیر
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    موافق نیستم
  • رزیتا IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    دقیقاًتلویزیون‌‌ازجایی‌‌کاهش‌‌مخاطب‌پیداکردکه‌به‌جای‌متمرکزشدن‌روی‌ کارووظایفش‌شروع‌کردبه‌سرک‌کشیدن‌‌توکاردیگران.اتفاقاًاینکه‌تلویزیون مانندگذشته‌‌برنامه‌های‌جمع‌وجوروبامفهوم‌وکیفیّت‌بسازه‌واجازه‌‌بده‌‌که سینماوشبکه‌ی‌خانگی‌هم‌‌کارخودشون‌روبکنن‌مخاطب‌وبزرگان‌هنر‌هم باهاش‌آشتی‌می‌کنن‌وکارش‌رونق‌می‌گیره.
  • FI ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    قطعا خیر

آخرین اخبار