گرامیداشت هفته دولت در حوزه کمالیه خرم آباد

استاندار لرستان به مناسبت هفته دولت به تشریح خدمات دولت در جمع روحانیون و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر فرهاد زیویار به مناسبت هفته دولت با حضور در حوزه کمالیه خرم آباد خدمات دولت را تشریح کرد .

استاندار لرستان گفت: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان والامقام، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است که نام و یادشان برای همیشه در تاریخ کشور جاودان می ماند .

دکتر زیویار اظهار داشت: مسیر زندگی این شهیدان بزرگوار همواره در جوار انسان های صالح همچون امام خمینی(ره) سپری شده و آمیخته با مبارزه برای دین و رسیدن به اهداف نظام و انقلاب است و تلاش های آنان در راه تربیت نسل های بعدی انقلاب بسیار اثرگذار بود .

وی ادامه داد: هفته دولت یادآور شهادت مردان انقلابی و خدمتگزاران نظام اسلامی است و سرشار از معنا و الگوی مناسب انسان سازی به شمار می رود .

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: مسئولیت پذیری و مردم داری از بارزترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود و لازم است همه خدمتگزاران به مردم با الگو قرار دادن این شهیدان والامقام، در انجام وظایف احساس مسئولیت کرده و مولفه های شخصیتی آنان را تبیین کنند .

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت و اطلاع رسانی آنها به مردم است به نوعی کارنامه دولتمردان در انجام خدمات در قبال مردم و نظام به شمار می رود .

وی با اشاره به سفر جمعی از مسئولین نظام به استان در هفته دولت، گفت: در این ایام که با سفر برخی از مسئولین نظام به استان مقارن بود، پروژه های مهمی در لرستان افتتاح و به بهره برداری رسید که در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر خواهند بود .

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در یک سال گذشته و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات بسیار مهمی در زمینه های مختلف صورت گرفته و در سطح ملی و در لرستان نیز این اقدامات اثرات خود را نشان داده است .

دکتر زیویار یادآور شد: در بحث کرونا و اثرات منفی آن بر جامعه، با انجام دادن اقدامات و اجرایی کردن دستورالعمل های بهداشتی توسط دست اندرکاران مربوط و تاکید دولت، آمار مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا با کاهش مواجه شد .

وی همچنین بیان داشت: خزانه خالی و فروش نفت در پائین ترین سطح از مشکلات مهمی بود که دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن با آن مواجه بود که با اقدامات صورت گرفته بخشی از این مشکلات رفع و اکنون رویه ی ثابتی در کشور به این لحاظ وجود دارد .

استاندار لرستان با بیان اینکه سفر رئیس‌ جمهور به استان ۱۷۵ مصوبه در بر داشت، تصریح کرد: ارائه خدمات در بخش های مختلف مانند راه و جاده های استان، برق، آب، سرمایه گذاری، رفع مشکلات واحد های اقتصادی راکد و تعطیل و اقداماتی از این دست از فعالیت های مهمی است که ماحصل سفرهای استانی رئیس جمهور و سایر مسئولین است که منجر به تقویت رابطه ملت با دولت می شود .

دکتر زیویار افزود: گفتمان دولت سیزدهم بر مردم سالاری استوار بوده و اقدامات صورت گرفته در این دولت با حضور در میان اقشار مختلف جامعه عجین شده است و در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله) به اهداف مورد نظر خواهد رسید .

وی در پایان گفت: دولت به نوعی در ابتدای راه خدمت به مردم قرار دارد و برای رسیدن به اهداف عالیه نظام نیازمند همدلی، همراهی و مشارکت همه اقشار بوده و در این راه تلاش ها برای جذب اعتبارات مورد نیاز تا رفع مشکلات ادامه خواهد یافت .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =