۵ هلی شات پرفروش در آینده دور و نزدیک کدامند؟

صنعت ساخت هواپیماهای بدون سرنشین تجاری (پهپادها، کوادکوپترها و هلی شات ها) به قدری پیشرفت کرده که امروزه در زمینه های زیادی از آنها استفاده می شود.

مهمترین نوع پهپادها هلی شات ها هستند که در این بخش می خواهیم به معرفی 5 هلی شات پرفروش در آینده بپردازیم. اگر قصد خرید هلی شات را دارید، مطمئنا این لیست به شما کمک زیادی می کند تا بهترین هلی شات را خریداری کنید. اگر در زمینه کوادکوپتر یا هلی شات تخصص و اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است در بازار فروشند به جای مویک 3 پرو یک فانتوم 4 قدیمی دست دوم یا یک مویک 2 پرو به شما پیشنهاد دهد!

اما آیا می دانید که یک هلی شات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ هلی شات به پهپادی گفته می شود که به طور استاندارد دارای دوربین است، یا قابلیت حمل دوربین برای فیلمبرداری و تصویر برداری هوایی را داشته باشد. با این وجود یک هلی شات خوب باید ویژگی های برتر نظیر زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، کیفیت ویدیویی مناسب نظیر 4k و بالاتر، پرواز کنترل شده و ویژگی های ایمنی نظیر اجتناب از موانع، بازگشت به خانه و غیره را داشته باشد.

شرکت های زیادی وجود دارد که در حال توسعه صنعت پهپادهای تجاری هستند اما هیچ کدام نتوانسته در حد و اندازه DJI ظاهر شود. DJI در سال های اخیر با تولید کوادکوپترهای دوربین دار مویک، فانتوم، اینسپایرهای حرفه ای و ماتریس های صنعی به شهرت زیادی رسیده و توانسته 70 درصد از سهم کل بازار جهان را به خود اختصاص دهد. در ادامه ما به معرفی 5 هلی شات پرفروش در آینده می پردازیم، که همگی از تولیدات شرکت DJI هستند. با آی پهباد همراه باشید.

1. مویک 3

ابعاد: 22.1x9.6x9 سانتی متر در حالت تاشو
وزن: 895 گرم
نوع سنسور: CMOS micro 4/3 و 20 مگاپیکسل به همراه سنسور حرارتی CMOS 1.2 اینچ
کیفیت ویدیو: Apple ProRes 422 HQ با مویک 3 سین و 5.1K/50fps با مویک 3
محدوده انتقال ویدیو: 15 کیلومتر برای مناطق تحت پوشش FCC
زمان پرواز: 46 دقیقه
ردیابی سوژه: دارد Active Track 5.0
سیستم تشخیص موانع: از تمامی جهات
قیمت: 2.049 دلار

مویک 3 به عنوان پرچمدار شرکت DJI در اواخر سال 2021 و قبل از اینکه پا به سال جدید بزاریم وارد بازار شده و در تعطیلات سال جدید همراه علاقمندان شده تا لحظات خاطره انگیز آنها را ثبت کند. پهپادی که سنسور تصویر برداری میکرو چهار سوم، سیستم تشخیص موانع همه جانبه، تایم پرواز بیش از 40 دقیقه و بسیاری قابلیت های جدید دیگر را به پهپادهای مویک آورده است. مویک 3 در دو مدل استاندارد و سین عرضه می شود که پک Mavic 3 Cine با امکانات و ویژگی های بهتر از جمله حافظه داخلی 1 ترابایتی، فیلم های Apple ProRes 422 HQ، ریموت DJI RC Pro و البته قیمت بسیار گران 4.999 دلار عرضه می شود. با دوربین هاسلبلاد تصاویر خیره کننده بگیرید و از پرواز کاملا ایمن با سیستم اجتناب از موانع همه جانبه لذت ببرید.

2. هلی شات DJI Avata

ابعاد: 18x18x8 سانتی متر
وزن: 408 گرم
نوع سنسور: CMOS 1/1.7 اینچ و 48 مگاپیکسل
کیفیت ویدیو: 4K/60fps
محدوده انتقال ویدیو: 10 کیلومتر در مناطق FCC
زمان پرواز: 18 دقیقه
ردیابی سوژه: دارد
سیستم تشخیص موانع: دارد - از پایین
قیمت: 629 دلار

۵ هلی شات پرفروش در آینده دور و نزدیک کدامند؟

هلی شات DJI Avata آواتا جدیدترین محصول در این لیست است که یک محصول کاملا مبتدی البته حرفه ای می باشد که امکان فیلم برداری حرفه ای با کیفیت 4K را به کاربران می دهد. آواتا با سنسور CMOS 1/1.7 اینچ تصاویر 48 مگاپیکسل و فیلم های 4K با سرعت 50 فریم بر ثانیه به ثبت می رساند. این دوربین دارای FOV 155 درجه است که نقطه عطف این پهپاد به حساب می آید. انتقادها از تایم پرواز 18 دقیقه این پهپاد زیاد است.

3. مویک ایر 2 اس

۵ هلی شات پرفروش در آینده دور و نزدیک کدامند؟

ابعاد: 18x9.7x7.7 سانتی متر
وزن: 595 گرم
نوع سنسور: CMOS 1 اینچ و 20 مگاپیکسل و 64 مگاپیکسل دیجیتالی
کیفیت ویدیو: 4K/30fps
محدوده انتقال ویدیو: 12 کیلومتر در مناطق FCC
زمان پرواز: 34 دقیقه
ردیابی سوژه: دارد
سیستم تشخیص موانع: دارد - از 4 جهت
قیمت: 999 دلار

هلیشات مویک ایر 2 اس به عنوان یکی از 5 هلی شات پرفروش آینده به حساب می آید که همانند دیگر پهپادهای حرفه ای و میان رده شرکت DJI، فیلم هایی با کیفیت بالای 5.4K، تایم پرواز 34 دقیقه و طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی را ارائه می دهد. Air 2s با وجود سنسور 1 اینچی، بدنه جمع و جور، وزن کمتر از 600 گرم یک گزینه بسیار حرفه ای و مقرون به صرفه برای بلاگرها، آتلیه ها و تولید محتوا در هر زمینه ای به حساب می آید.

4. مویک مینی 3 پرو

۵ هلی شات پرفروش در آینده دور و نزدیک کدامند؟

ابعاد: 14.5x9x6.2 سانتی متر
وزن: 249 گرم
نوع سنسور: CMOS 1/1.3 اینچ و 48 مگاپیکسل
کیفیت ویدیو: 4K/60fps
محدوده انتقال ویدیو: 12 کیلومتر در مناطق FCC
زمان پرواز: 34 دقیقه
ردیابی سوژه: دارد
سیستم تشخیص موانع: دارد - از جلو، پایین و عقب
قیمت: 759 دلار - 669 دلار بدون کنترلر

مویک مینی 3 پرو یک مینی پهپاد بسیار حرفه ای و پر قابلیت از DJI است که برای تولید فیلم های حرفه ای 4K و HDR روانه بازار شده است. اگر مویک مینی 2 را می شناسید، Mini 3 Pro مدل ارتقا یافته آن است که سیستم تشخیص موانع دارد، و به طرز شگفت آوری زمان پرواز 46 دقیقه با یک باتری پلاس ارائه می دهد. البته تایم پرواز این پرنده با باتری استاندارد برابر با 34 دقیقه است. مینی 3 پرو همچنان کمتر از 250 گرم وزن دارد، که مزیت اصلی آن برای کاربران مناطق ایالات متحده و تحت کنترل اداره فدرال به حساب می آید.

همه ی کوادکوپترهای معرفی شده، بهترین های بازار نیستند. مطمئنا اگر قصد خرید یک هلی شات برای فیلمبرداری صنعتی و حرفه ای داشته باشید، می توانید از محصولاتی نظیر اینسپایر یا برای کارهای شرکتی و صنعتی از محصولاتی مثل ماتریس 300 یا ماتریش 600 و .. استفاده کنید. هر چند در همین خانواده مویک کوادکوپترهایی نظیر مویک ایر 2 ، مویک 2 پرو که معروفترین آنهاست، وجود دارند که به لحاظ کیفیت و کارایی از محصولاتی نظیر مویک مینی 2 بسیار بالاتر هستند. چنانچه قصد خرید هلی شات دارید، قبل از خرید با آی پهباد (ipahbad.com) معروفترین فروشگاه اینترنتی خرید پهپاد فیلمبرداری در ایران تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما اطلاعات و راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار دهند و اینکه مطابق با توان مالی و بودجه و از همه مهمتر خواسته و انتظار شما یک هلی شات خوب به شما پیشنهاد دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =