طرح جامع ترافیک شهرکرد در اسرع وقت تدوین شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای جلوگیری از گره‌های ترافیکی در شهر می‌طلبد طرح جامع ترافیک شهرکرد هرچه سریع‌تر تدوین و تصویب و نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عبدالصادق نجفی در جلسه بررسی طرح جامع ترافیک اظهارداشت: شهرکرد با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به جهت محل قرارگیری و ظرفیت‌های آن و مرکزیت استان از نرخ مهاجرت بیشتری نسبت به دیگر شهرها برخوردار است.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد به جهت قرارگیری بین دو استان بزرگ اصفهان و خوزستان همواره برخی مشکلات را نیز به دوش می‌کشد و حضور مسافران از این دو استان موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: این امر نه تنها به لحاظ منظر شهری، زیبایی بصری را تحت‌الشعاع قرار داده بلکه به جهت سرانه‌ها نیز همواره با مشکلاتی روبه‌رو است و افزایش جمعیت نیز مزید بر علت شده تا تطابق و توازن بین خدمات و نیاز شهروندان در بسیاری از موارد غیرممکن شود.

نجفی ادامه داد: بدون شک دقت در انجام مطالعات و همکاری لازم دستگاه‌ها و اجرای دقیق طرح جامع در تمامی ابعاد آن بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی شهر را حل خواهد نمود.

وی گفت: طرحی که برای 13 سال اینده شهر است باید مطالعات دقیق داشته باشد و تمام موارد برای توسعه شهر در آن پیش‌بینی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =