ادعای نشریه انگلیسی؛ مشتری جذاب برای طارمی!

پیشنهاد چلسی برای جذب مهدی طارمی در رسانه‌های انگلیسی هم بازتاب داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد ماجرای پیشنهاد باشگاه چلسی به مهدی طارمی کاملا جدی است و شاید در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات ستاره ایرانی پورتو راهی فوتبال انگلیس شود.

نشریه سان انگلیس دقایقی قبل گزارشی در خصوص این انتقال منتشر کرد و به آن پرداخت.

این نشریه در خصوص این انتقال نوشت:این ملی‌پوش ایرانی در ۴۸ بازی ۲۶ گل برای پورتو به ثمر رساند و تیمش فصل گذشته قهرمان لیگ و جام حذفی پرتغال شد. توماس توخل، سرمربی استمفوردبریج، پس از شروع ضعیف آبی‌ها در فصل جدید، به شدت به دنبال تقویت تیمش است. آن‌ها روز سه‌شنبه مقابل ساوتهمپتون ۲-۱ شکست خوردند و به رده هشتم لیگ برتر سقوط کردند. روزنامه A Bola پرتغال مدعی است که سرمربی آلمانی چلسی طارمی ۳۰ ساله را هدف قرار داده و به دنبال جذب اوست. این مهاجم تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و ارزش او حدود ۲۲ میلیون پوند است. طارمی احتمالا در ماه نوامبر در جام جهانی قطر مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت.

طارمی ۵۸ بازی ملی و ۲۷ گل در کارنامه دارد و طی ۱۰۱ بازی برای پورتو موفق به زدن ۵۳ گل شده است. او در آوریل ۲۰۲۱ در جریان پیروزی یک بر صفر پورتو مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا یک گل برگردان تماشایی به ثمر رساند؛ گرچه در نهایت آبی‌ها در مجموع ۲-۱ برنده و راهی یک چهارم نهایی شدند.

ماشین گل ایرانی در سال ۲۰۲۰ با انتقالی ۴.۲۵ میلیون پوندی از تیم پرتغالی ریوآوه به پورتو پیوست و سابقه بازی برای الغرافه قطر و سه تیم ایرانی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =