مهر نوشت:

محمدنبی حبیبی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به فعالیت کمیته 8+7 اظهار داشت: خوشبختانه با محوریت جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) سازوکار کمیته واحد اصولگرایان شکل گرفت تا بدین وسیله شاهد وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم باشیم.

وی با بیان اینکه جامعتین در انتخابات نامزدی معرفی نمی​کند، افزود: اما در عین حال این دو تشکل روحانی برای وحدت اصولگرایان نقش مهمی را ایفاء می کنند، همانطور که در انتخابات مجلس هشتم این نقش از سوی جامعتین دنبال و پیگیری شد و این وحدت با محوریت جامعتین منجر به شکل گیری مجلس هشتم شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد که حزب متبوعش تشکیل سازوکار 8+7 را صددرصد تائید و تمامی مصوبات آنرا بی چون و چرا اجرا می کند.

وی اضافه کرد: مصلحت اصولگرایان در تبعیت کامل از تصمیمات کمیته 8+7 است، البته ما در موتلفه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه می کنیم کما اینکه تا این مدت دیدگاه و پیشنهاداتی را به این کمیته تقدیم کرده ایم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به تجربه انتخابات مجلس هشتم از اصولگرایان خواست مصوبات کمیته واحد اصولگرایان را اجرا کنند.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه سازوکار 8+7 یک سازوکار تقسیم قدرت بین اصولگرایان نیست، تصریح کرد: این سازوکار یک گمانه زنی برای رسیدن به مجلس مطلوب و متناسب با مطالبات مردم و مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: دغدغه اصلی سازوکار 8+7کارآمدی مجلس در پاسخ گویی به نیازهای مردم است به همین دلیل حزب موتلفه اسلامی بعنوان تشکل اصولگرا از این سازوکار حمایت می کند و بدون سهم خواهی به دنبال کارآمدی و مقبولیت آن در بین اصولگرایان است.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =