۱ نفر
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
داشتن هالند و آلوارز آرزوی هر مربی است

ورزش سه نوشت: پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

فردا از هفته ۶ لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی میهمان استون ویلاست. سیتی از پنج بازی قبلی خود ۱۳ امتیاز دارد و در رده دوم است ولی استون ویلای بحران زده با سه امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و استیون جرارد، سرمربی این باشگاه، خطر اخراج را حس می کند. سیتی پس از پیروزی ۶-۰ مقابل ناتینگهام فارست، به این بازی رسیده ولی استون ویلا برابر آرسنال ۲-۱ شکست خورد.


پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در نشست خبری این بازی گفت:« استون ویلا شرایط خوبی ندارد و دوست داشتم رتبه آنها در جدول بهتر بود. بازی برابر استون ویلا همیشه سخت بود و حالا انگیزه بالاتری هم دارند. استیون جرارد یک مربی عالی برای این باشگاه است و قطعا فردا کار را برای ما سخت خواهند کرد.»

سیتی روز گذشته مانوئل آکانجی را از دورتموند جذب کرد. گواردیولا در این رابطه گفت:« از چهار مدافع وسط، آیمریک لاپورت و ناتان آکه مصدوم هستند. ما فقط دو مدافع وسط داشتیم و به همین دلیل آکانجی را خریدیم. از اینکه او را در اختیار دارم، خوشحال هستم.»

ارلینگ هالند با ثبت دو هت تریک متوالی حالا با ۹ گل، صدرنشین جدول گلزنان است. پپ در مورد ستاره نروژی گفت:« ارلینگ ۲۲ ساله است و مشکلی به خاطر بازی های متوالی ندارد. او به خوبی می تواند ریکاوری کند. یک ماه قبل همه از او انتقاد می کردید و حالا همه او را با مسی مقایسه می کنند. نمی دانم روند گلزنی های او در هفته های آینده ادامه خواهد داشت یا خیر چون نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. از عملکرد او بسیار راضی هستم و بسیار سریع خودش را با تیم وفق داد.»


دبل جولین آلوارز برابر ناتینگهام فارست:« واقعا خوشحالم که آلوارز و هالند را در اختیار دارم. هر مربی آرزوی داشتن چنین مهاجمانی را دارد. جولین یک گل با پای راست زد و یک گل هم با پای چپ. ضربات نهایی او عالی بودند. این فصل از جولین و ارلینگ در کنار هم بیشتر استفاده خواهم کرد.»

گواردیولا در مورد تاثیر ادامه حضورش در سیتی روی ماندنی شدن هالند گفت:« من برای سیتی کار می کنم نه ارلینگ هالند. خوشحالم که او به سیتی پیوست و امیدوارم سال ها همینجا بماند. قطعا او در سیتی روزهای بدی هم خواهد داشت ولی همین شرایط را زمانی کوین دی بروینه، ریاض محرز و برناردو سیلوا هم داشتند. از آینده خبر ندارم ولی هالند فعلا در سیتی راحت است.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =