۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
نشانگر باتری آیفون تغییر خواهد کرد

شایعه شده است که آیفون ۱۴ پرو نشانگر کلاسیک درصد باتری را دوباره به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین بار در آیفون X به دلیل کمبود فضای ناشی از ناچ نماگر باتری آیفون بدون درصد شد که تنها نمایشی بصری از میزان انرژی باقی‌مانده گوشی شما را نشان می‌داد و کاربر را مجبور می‌کرد برای مشاهده درصد دقیق به مرکز کنترل برود.

بیشتر بخوانید:

ارتباط شگفت انگیز قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشتها

بختک چیست؟

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی این گزینه درصد باتری جدید را ندارند.

اما از آنجایی که شایعه شده است در آیفون ۱۴ پرو دو بریدگی موجود در بالای نمایشگرها به‌صورت یک بریدگی واحد ارئه خواهند شد. باید فضای کافی برای گنجاندن نماد باتری و درصد وجود داشته باشد. اپل همچنین می تواند از مزایای صفحه نمایش اضافی آیفون ۱۴ پرو برای جابجایی نماد سرویس سلولی به سمت چپ صفحه در زمانی که گوشی قفل است و در عین حال مرکز اعلان و نشانگر باتری را به سمت راست اضافه کند، استفاده کند.

نشانگر باتری آیفون تغییر خواهد کرد

نمایشگر همیشه روشن آیفون چگونه خواهد بود؟

ظاهراً کاربران می توانند ظاهر صفحه نمایش را زمانی که دستگاهشان قفل است به طور کامل شخصی سازی کنند و به آن ها اجازه داده می‌شود تا رنگ پیش زمینه تصویر زمینه خود را تنظیم کنند و در حالی که بقیه صفحه نمایش تاریک باقی می ماند تنها بخشی از تصویر نشان داده شود.

شایعه شده است که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بخش عمده ای از به روزرسانی هایی را که اپل ممکن است برای توجیه افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری از آنها استفاده کند، دریافت خواهند کرد. برنامه‌ریزی اپل هر چه باشد، برای فهمیدن این موضوع نیازی به صبر زیادی نیست چراکه رویداد Far Out اپل تنها چند روز دیگر در ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد.

۵۸۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =