افتتاح متمرکز۱۵ طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری 15طرح تعاونی به‌صورت متمرکز با اعتبار ۲۳میلیارد تومان در قطب صنعتی شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری۱۳شهریورماه در این آئین با اشاره به اینکه این روز به نام روز تعاون نامگذاری شده است، اظهار کرد: امروز ۱۵ طرح تعاونی در استان به‌صورت همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: طرح‌های تعاونی اشتغالزایی خوبی ایجاد می‌کند، ایجاد تعاونی‌ها جزء اصل قانون اساسی کشور است و قطعا می‌توان با روحیه تعاون کارها را پیش ببریم، استقبال خوبی از ایجاد تعاونی در استان صورت گرفته است.

حیدری یادآور شد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ تعاون در استان توسعه پیدا کند و بتوانیم از ظرفیت تعاون برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنیم، آمادگی کامل برای اعطای تسهیلات و حمایت از تعاونی‌های فعال استان وجود دارد، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در این حوزه باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تشکیل تعاونی‌ها یک اقدام بسیار ارزشمند است، گفت: تعاون به معنای کار جمعی است و در این کار جمعی تقویت اندیشه، استفاده از تجربیات و رشد فکری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ تعاونی در بخش‌های مختلف تقویت شود، تعاونی‌ها به رشد اقتصادی در کشور شتاب می‌دهند و همچنین به کاهش تصدی‌گری دولت کمک می‌کند، می‌توان با استفاده از این تعاونی‌ها، ظرفیت‌های بالقوه استان را به ظرفیت بالفعل تبدیل کرد.
حیدری با تاکید بر اینکه بخشی از تعاونی‌های استان غیرفعال هستند، بیان کرد: باید یک آسیب‌شناسی بر روی تعاونی‌های استان صورت بگیرد، رویکرد تعاونی‌ها باید دانش‌بنیان شود.

در ادامه محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۵ طرح تعاونی در استان با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان و در پنج شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها برای ۱۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: اولین مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان با حضور استاندار افتتاح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =