عکس | جذاب ترین قابلیت هایی که به زودی به واتساپ اضافه خواهند شد

گجت نیوز نوشت: قابلیت‌هایی جزئی اما جالب توجه در راه واتساپ هستند. در ادامه به برجسته ترین امکاناتی می‌پردازیم که به زودی راهی پیامرسان WhatsApp می‌شوند.

یک نسخه بتای جدید از پیامرسان واتساپ مختص به گوشی‌های اندروید با شماره ۲.۲۲.۱۹.۱۹ به تازگی در دسترس قرار گرفته است. به همین مناسبت، در ادامه به برخی از جذاب ترین قابلیت‌هایی می‌پردازیم که ممکن است در نهایت رسماً به این پیامرسان محبوب اضافه شوند.

جالب ترین قابلیت های پیش روی پیامرسان واتساپ

نمایش شماره برای کسب و کارها

یکی از این قابلیت‌ها با نمایش شماره تلفن ارتباط دارد و وقتی کاربری از طریق تبلیغات به حساب واتساپ یک کسب و کار مراجعه می‌کند، به کسب و کار یا شرکت اجازه نمی‌دهد شماره کاربر را مشاهده کند. با این حال، هدف توسعه‌دهندگان این پیامرسان این است که اگر یک کسب و کار خاص شماره تلفن کاربر را نداشت، کاربر در صورت تمایل بتواند به صورت دستی تعیین کند که شماره تلفنش نمایش داده بشود.

نمایش شماره برای کسب و کار، یکی از جذاب ترین قابلیت های آینده واتساپ

کاربران می‌توانند داخل بخش اطلاعات مربوط به یک کسب و کار ببینند که کسب و کار مورد بحث به شماره تلفن آن‌ها دسترسی دارد یا خیر. اگر این‌طور نباشد، گزینه‌ای پیش روی آن‌ها خواهد بود تا بتوانند شماره تلفن خود را به اشتراک بگذارند. این قابلیت همچنان در دست توسعه قرار دارد تا در آخر نسخه نهایی آن به واتساپ راه پیدا کند.

نظرسنجی از کاربران

نظرسنجی داخل برنامه، یکی از جذاب ترین قابلیت های آینده واتساپ

گذشته از این، تیم واتساپ روی ابزار جدیدی با نام WhatsApp Surveys کار می‌کند که از آن برای جمع‌آوری بازخورد از قابلیت‌ها، محصول‌ها و… بهره خواهد گرفت. واتساپ درباره هدف خود کاملاً شفاف خواهد بود و به کاربران این اختیار را می‌دهد تا در صورتی که تمایل ندارند، درخواست این پیامرسان برای ارائه بازخورد را رد کنند. حتی کاربران می‌توانند چت خود با WhatsApp را بلاک کنند تا در آینده هیچ درخواستی برای نظرسنجی دریافت نکنند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1670190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =