تعیین تکلیف خودروهای توقیف‌شده در مهریز تا پایان شهریور

رئیس کل دادگستری استان یزد از تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مهریز تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، غلامعلی دهشیری در بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی مهریز به همراه بازرس کل استان اظهار کرد: در سفر ریاست قوه قضائیه به استان یزد مصوب شد هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی اقدام شود.

دهشیری افزود: در این پارکینگ هزار و ۳۹۱ خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: مزایده ۲۳۷ خودرو سنگین و سبک و موتورسیکلت تا هفته آینده برگزار و تعیین تکلیف می‌شود.

وی عنوان کرد: مابقی خودروها توقیفی در اجرای احکام بررسی و خودروهایی که حکم آن‌ها صادر شده و ابلاغ شده و یا به آن‌ها ابلاغ نشده، شناسایی و با هماهنگی شورای هماهنگی تعیین تکلیف می‌شوند.

غلامعلی دهشیری نسبت به تحویل ۳۲۳ دستگاه موتورسیکلت اسقاطی به ستاد اجرایی تأکید کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه قضایی و نهادهای ذیربط بر این است تا پایان ضرب الاجل مقرر، همه وسایل نقلیه توقیف شده در این پارکینگ تعیین تکلیف شود.

این مقام قضایی تلاش متولیان امر مبنی بر ساماندهی و مسقف کردن پارکینگ را خواستار شد و گفت: در هر صورت باید از اموال توقیفی تا زمان عودت به مالک یا ضبط به نفع دولت تحت شرایط قانونی صیانت کرد و اجازه نداد این وسایل از حیِّز انتفاع ساقط گردد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: برخی از این وسایل مجهول المالک و یا رهاشده از سوی مالک است که حتی با حکم استرداد دادگاه نیز مالک نسبت به باز پس گیری آن اقدام نمی کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =