احمد خاتمی : به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام(ره) کم رنگ شد / مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کاسته نخواهد شد

فردا نوشت : نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور اصول ما را نگاه داشته و نگه خواهند شد افزود: نتیجه مذاکرات  باید رفع همه  تحریم‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای علیه ایران باشد.

آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه جمعه در چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی اظهار کرد: تکلیف‌مداری شهید آیت الله مدنی از شاخصه‌های بارز این شهید بزرگوار است به طوری که وقتی توسط رادیو از حکم انتصاب خود توسط امام به سمت امام جمعه تبریز با خبر شد؛ بدون فوت وقت راهی تبریز شد و وقتی همراهان گفتند صبر کنید که حکم به دستتان برسد؛ فرمود می‌ترسم بمیرم و امر ولی فقیه را انجام نداده باشم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام(ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی(ره) بوده است.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای در فتنه ۸۸ از مردم و جمهوریت نظام حمایت کردند و تعدادی ورشکسته که مردم به آنها رای نداده بودند، به دنبال ابطال انتخابات بودند، که مقام معظم رهبری ایستادند تا قانون رعایت شود اما آنها دنبال اغتشاش رفتند.

خاتمی خاطرنشان کرد: ورشکستگان سیاسی جرات نداشتند به شهید سلیمانی به خاطر شهرت او توهین کنند؛ بنابراین به شهید همدانی اهانت کردند، همان بزرگی که در فتنه ۸۸ خوش درخشید و قهرمانانه به میدان آمد و توطئه آنها را ناکام گذاشت.

خاتمی گفت: آنها به دروغ می‌گویند که علاقه مردم به انقلاب کم شده است اما ما شاهد حضور پر رنگ مردم در تشییع پیکر حاج قاسم، روز قدس و ... هستیم که دلیلی بر دروغ بودن ادعاهای آنهاست.

وی با اشاره به این‌که معنویت سال اول انقلاب همچنان باقی است و حتی افزون شده است اظهار کرد: دلیل آن هم پیاده روی اربعین است به طوری که هر جا نگاه می‌کنیم نشانه‌های پیاده‌روی اربعین را می‌بینیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: امسال ایران با شکوه‌ترین حضور در پیاده‌روی اربعین را دارد و این پیاده‌روی مانور عشق به اهل بیت است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تداوم نشاط سازندگی در کشور هستیم تصریح کرد: روزی روزگاری یک آقایی پیدا شد گفت اگر کسی ۲۰۰ هزار بشکه نفت صادر کند او را وزیر نفت می‌کند، اما امروز یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم و پولش را هم می‌گیریم.

خاتمی ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا گفتند چون اف ای تی اف را نپذیرفتید واکسن نمی‌دهند؛ سپس ما این معاهده را نپذیرفتیم اما واکسن وارد کردیم، بعد ساختیم سپس صادر هم کردیم.

احمد خاتمی : به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام(ره) کم رنگ شد / مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کاسته نخواهد شد

بیشتر بخوانید :

وی با اشاره به این‌که ساده زیستی رئیس جمهور از پدیده‌های انقلاب است خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که رئیس جمهور از سفر روسیه، یکراست به سمت خوزستان می‌رود و گاهی مناطقی را سرکشی می‌کند که مردمان آنجا در طول عمرشان فرماندار یا استاندار ندیده بودند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی به دروغ می‌گویند خط امام(ره) کم رنگ شده اما همین شعار مرگ به آمریکا را که امروز سر می‌دهیم، امام (ره)به ما آموخت گفت: به امام خمینی(ره) نامه نوشتند که همانطور که قصه جنگ را تمام کردید، مساله امریکا را هم حل کنید، اما امام(ره) پاسخ نداد اگر می‌داد که گوش فلک را کر کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه چه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کاسته نخواهد شد اظهار کرد: اتاق جنگ یمن در آمریکا است و خودشان گفتند که داعش و تکفیری‌ها را ایجاد کردند، اما همه می‌دانند امروز ما آمریکا را ناکام گذاشتیم و خط امام خمینی(ره) در کشور ما باقی است.

خاتمی با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور اصول ما را نگاه داشته و نگه خواهند شد افزود: نتیجه مذاکرات باید رفع همه تحریم‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای علیه ایران باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =