۲ نفر
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
منتظر جواب اشرف هستیم!/بیاورید این VAR لامصب را

اعتراض هواداران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به قضاوت داوران دوباره زیاد شده است.

دوباره شروع شد! البته این طور که پیداست این از سیاست های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است که با توییت زدن در توییتر،با شلوغ کاری در فضای مجازی و با تحریک کردن هوادار تمام تلاش خودشان را کنند تا اول،به خواسته های خودشان برسند و دوم اینکه توجیهاتی برای ناکامی احتمالی شان داشته باشند.
دیشب استقلال با نساجی بازی کرد و کلی حاشیه داست.هواداران این تیم در فضای مجازی بر این باور هستند که داوری ها علیه شان است(پنالتی های شان را نمی گیرند) و حتی برای بازی در دربی از مسئولان فدراسیون خواسته اند تا آن مسابقه را یک داور خارجی قضاوت کند.
باشگاه استقلال هم امروز یک بیانیه مفصل داد و از مسئولان خواست تا هر چه سریعتر اقدامات لازم برای ورود VAR به ایران را فراهم کنند.
از آن طرف؛پرسپولیسی ها هم بیکار ننشسته اند و با بریدن بخش هایی از فیلم بازی خودشان با نفت مسجد سلیمان معتقدند که گل لوکادیا درست بود و 2 پنالتی هم برای شان نگرفته اند.
همین یکی دو ساعت قبل هم بود که محمد حسین زرندی،مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم توییت زد و با کنایه احتمالی به باشگاه رقیب از این نوشت که استقلال روی پای خودش ایستاده است و نیازی به امدادهای غیبی و کمک های نامرئی ندارند.

نظر شخصی ام این است که همه این فضاسازی ها و توییت ها سیاست های دو باشگاه است برای رسیدن به اهدافی که دارند.دیر نیست،منتظر باشید و ببینید که به زودی علیرضا اشرف هم وارد گود خواهد شد و با زدن یک توییت هم جواب کنایه ها را خواهد داد و هم مثل همتای خودش در باشگاه استقلال از داوری ها طلب کار!
آقایان بیاورید این VAR لامصب را تا اوضاع از این که هست بدتر نشده.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =