۴  تیم ماشین آلات راهداری لرستان به مرز مهران اعزام شدند

  چهارمین تیم از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با هدف پشتیبانی زائرین به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حضور دکتر کشکولی دبیر ستاد اربعین، مهندس شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات ستادی چهارمین تیم از ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به مرز مهران اعزام شد.

حمید کشکولی دبیر ستاد اربعین گفت: عملکرد چشمگیر نیروهای راهداری در ۴۰ روز گذشته در بحث زیرساختی و تعریض جاده ها همچنین روان سازی حمل و نقل قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت روزهای اخیر به واسطه ازدحام جمعیت زائرین خوشبختانه کمیته حمل و نقل سوخت ستاد اربعین که متولی آن اداره کل راهداری می باشد حمایت و پشتیبانی خوبی را انجام داده است.

شیروانی مدیرکل راهداری استان لرستان افزود:این اداره بعنوان مسئول کمیته حمل و نقل مفتخر است با تمام ظرفیت ماشین آلات سبک و سنگین در مرز مهران، آماده خدمت رسانی به زائرین و تحقق سفری ایمن برای آنها می باشد.

وی ادامه داد: امروز مفتخرهستیم چهارمین کاروان را به منطقه اعزام کنیم.

مدیرکل راهداری استان لرستان در ادامه از ناوگان مسافربری رانندگان، شرکت های مسافربری، ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوس رانی و تا کسیرانی که تمام توان را در راه خدمت و عشق به امام حسین و خدمت رسانی به زائرین به کار گرفتند تقدیر نمود و عنوان کرد: امروز شاهد اعزام کاروان ماشین آلات سنگین و سبک به منظور خدمت به زائرین حسین هستیم.

شیروانی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائرین به کار گرفته است و ما مفتخریم به عنوان خادم زائرین امام حسین بتوانیم خدمات شایانی را به زائرین ارائه نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =