۵ نفر
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
ورود مجلس به حواشی دیدار پرسپولیس/عکس

فارس نوشت: نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس نامه‌ای را به وزیر ورزش ارسال کرد.

علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان به خاطر بر بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقایع بازی این تیم با پرسپولیس و احقاق حق ضایع شده این تیم، تذکر داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در این خصوص با ارسال نامه‌ای به حمید سجادی اعلام کرد؛ به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه و خیل عظیم جوانانی که با غیرت و تعصب حامی تیم نفت مسجدسلیمان هستند، در خصوص وقایع پیش آمده در روند بازی با پرسپولیس، بر تسریع به رسیدگی کارشناسانه و احقاق حق ضایع شده تیم نفت مسجدسلیمان مشروح بر عناوین و دلایلی که در متن نامه برای شما ارسال نمودم تاکید دارم.

مسلما تضییع حق تیم های شهرستانی در مواردی همچون عدم لحاظ شدن خطای محرز منجر به پنالتی، نادرست بودن برخی گزارشات نماینده فدراسیون، همسویی نماینده سازمان با مسئولین تیم‌های بزرگ، پذیرفتن گل در شرایط آشکار آفساید و امثالهم که همگی بصورت نادرست و ناعادلانه علیه تیم نفت مسجدسلیمان صورت پذیرفته است، اگر بررسی و احقاق حق نگردد می‌تواند در روند مسابقات فوتبال در کل کشور نهادینه شود.

ورود مجلس به حواشی دیدار پرسپولیس/عکس

ورود مجلس به حواشی دیدار پرسپولیس/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 3
    اقای وزیرتازه ماخوشحال بودم سلطانی پدرپرسپولیس رفت وتوازن برقرارمیشه ولی متاسفانه تیم پرسپولیس ازداوری داروسودمیبرد این تیم در۴بازی فقط تیمای مقابلش اخراجی داشته وده نفره شدن چرا چراحق تیم نفت مسجدسلیمان راروزروشن ضایع کردن وسرش رابریدن قشنگ داوربازی رابرای پرسپولیس دراورد اگرقراره قضیه همینطوری پیش بره خب قهرمان مشخصه دیگه چرادیگرتیمازحمت بکشنداقای وزیرفکری برای داوریهابکنید
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 3
      دوستان استقلالی یه فصل با کمک زمین و زمان داور و فدراسیون قهرمان شدن توهم برشون داشته
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    آقای نماینده محترم نوشتن نامه به وزیر نیرو در ارتباط با وضعیت آب آشامیدنی مردم مسجد سلیمان اهمیت بالاتری داره