حضور حدود ۲۴۵ هزار نفر اصفهانی در راهپیمایی اربعین/فوت ۴ اصفهانی در حادثه انفجار

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تاکنون ۲۴۴ هزار و ۹۷۰ نفر ثبت نام خود برای حضور در راهپیمایی اربعین را قطعی کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، علیرضا صادقی اظهار کرد: از ۱۰ تیر ماه تاکنون ۲۹۳ هزار و ۸۴۶ نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین از استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد بیشترین آمار متعلق به شهر اصفهان با ۱۴۸ هزار و ۱۰۵ نفر، خمینی شهر با ۲۰ هزار و ۳۰۰ نفر و نجف آباد با ۱۳ هزار و ۸۴۶ نفر بوده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تاکید کرد: از کل ثبت‌نام کنندگان برای حضور در راهپیمایی اربعین از استان اصفهان ۲۱۵ هزار و ۳۵۲ نفر مرز مهران، ۲۴ هزار و ۹۱۲ نفر مرز شلمچه، ۲۶ هزار و ۵۴۳ نفر مرز چذابه و ۹ هزار و ۸۱ نفر نیز مرز خسروی را برای تردد انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۵ هزار و ۲۲۵ نفر نیز مرز هوایی را برای رفتن به کربلا در این ایام انتخاب کرده‌اند.

صادقی گفت: تاکنون ۲۴۴ هزار و ۹۷۰ نفر ثبت نام خود برای حضور در راهپیمایی اربعین را قطعی کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۳ هزار و ۸۳۱ نفر زن و ۱۷۰ هزار و ۱۵ نفر مرد بوده‌اند.

گفتنی است متأسفانه ۵ نفر از استان اصفهان در کربلا جان خود را از دست دادند که یک نفر اهل اردستان و چهار نفر اهل اصفهان بوده‌اند و این چهار نفر در حادثه انفجار ون جان خود را از دست داده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =