عکس | شورلت تاهو پرفورمنس، غول مرحله آخر شاسی بلندها

گجت‌نیوز نوشت: شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل ۲۰۲۳ جدیدترین شاسی بلند سایز بزرگ آمریکایی با ظرفیت ۷ نفر است که شتاب ۰-۱۰۰ آن به کمتر از ۵.۸ ثانیه می‌رسد.

به نظر شما یک شاسی بلند غول پیکر ۷ نفره باید طی چه زمانی از ۰ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند؟ کمتر از ۵.۸ ثانیه چطور است؟ شورلت تاهو RST Performance Edition مدل ۲۰۲۳ دقیقا می‌تواند این موضوع را به واقعیت تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

در زیر کاپوت این هیولا، یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی با ظرفیت ۶.۲ لیتر آرام گرفته است که می‌تواند ۴۳۳ اسب بخار قدرت و ۶۴۰ نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه دهد. همچنین گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته هم اینجاست و هر چهار چرخ را درگیر می‌کند.

عکس | شورلت تاهو پرفورمنس، غول مرحله آخر شاسی بلندها

در انتهای کار باید بگوییم که شورلت تاهو SRT معمولی با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری یا ۶ سیلندر ۳ لیتری قابل سفارش است که قیمت آن در بازه ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار قرار میگیرد. حالا با اضافه شدن تغییرات و موتور جدید به شورلت تاهو RST Performance Edition مدل ۲۰۲۳ ، قیمت آن به ۷۹ هزار دلار رسیده که از این نظر با مرسدس بنز G کلاس G ۶۳ AMG مدل ۲۰۱۸ و لندرور اسپرت HSE برابر می‌کند اما ابعاد شاسی بلند جدید آمریکایی ها از تمام هم رقیبان خود، چه از نظر قیمت و چه از نظر کلاس و سگمنت، بزرگتر است.

عکس | شورلت تاهو پرفورمنس، غول مرحله آخر شاسی بلندها

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1674626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =