۳ نفر
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
این فن ما را به طلای اول رساند/عکس

کامران قاسمپور امشب نشان داد که چرا او را یکی از بهترین زیرگیرهای حال حاضر دنیا می‌نامند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از همان لحظه نخستی که کامران قاسمپور وارد تشک مبارزه با جیدن کاکس امریکایی در فینال وزن ۹۷ کیلوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد، هادی عامل مدام از زیرگیری های ماهرانه او صحبت کرده و این کشتی‌گیر را یکی از بهترین زیرگیرهای حال حاضر دنیا نامید؛ چیزی که کامران در مبارزه با کشتی گیر امریکایی آن را به خوبی اثبات کرد.

وقتی به سطحی از یک مهارت برسید که بتوانید به آن در حساس‌ترین و بزرگترین میدان ها برای برد تکیه کنید، آن زمان است که می توان شما را یک بهترین نامید. کامران قاسمپور با زیرگیری های استادانه خود تا فینال جهانی امسال رسید و برای کسب طلا نیز یکی از همین زیرگیری ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده و به عنوان کشتی گیر برنده از تشک خارج شد.

این فن ما را به طلای اول رساند/عکس

در حالی که ۴:۲۷ ثانیه از کشتی گذشته بود مجاب به دادن اخطار ۳۰ ثانیه به کامران قاسمپور کرد، در حالی که ۱۱ ثانیه از زمان شمارش ثانیه های اخطار گذشته بود، قاسمپور با شگرد همیشگی و با یک خمی برق آسا از بالای ران پای چپ در دایره وسط کشتی پای کاکس را به بدن کشید، کندن کاکس پر عضله از میانه تشک، قاسمپور و کاکس را به کناره های تشک رساند و بالاخره قاسمپور موفق شد در حالی که خودش هم از تشک به ارتفاع جدا شده بود کاکس را در دایره قرمز خاک کند.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =