بازیگر فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی این فیلم را اثر محبوب خود عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نگار جواهریان که در نشست نقد و بررسی «اینجا بدون من» در خبرآنلاین سخن می‌گفت، در مورد جایگاه این فیلم در کارنامه کاری خود اظهار داشت: ««اینجا بدون من» فیلم محبوب من است. گاهی، در بعضی فیلم‌ها، شرایط برای تو فراهم می‌شود تا هرآنچه را برای یک پرسوناژ تخیل می‌کنی تجربه کنی.»

او ادامه داد: «به نظرم بازیگری دنیایی قابل کشف و پیچیده است. ویژگی «اینجا بدون من» برای من در این است که پروسه جست‌وجو و طراحی‌کردن پرسوناژ پروسه ایده‌آلی بوده است و جزئیاتی یاد گرفتم که می‌توانم همواره به آن‌ها رجوع کنم. ویژگی دیگرش هم همین است که اقتباسی از «باغ وحش شیشه‌ای» است. «باغ وحش شیشه‌ای» برای من که تئاتر خوانده‌ام جزو کارهایی است که همواره استادها سر کلاس می‌آورند تا براساس آن تمرین کنیم و صحنه‌هایی را اتود بزنیم،‌ بنابراین فضای آن آشناست.»

او اظهار داشت: «ویژگی این آدم‌ها که در نمایشنامه هستند و در فیلمنامه‌ها هم وجود دارند، این است که آنان منتزع از جامعه‌ای هستند که در آن زندگی می‌کنند و اصلا هر سه آنان گویی در دنیای دیگری به سر می‌برند و وقتی در خانه آنان بسته می‌شود کاملا آبستره می‌شوند و در جهانی که خودشان در مورد آن تصمیم گرفته‌اند زندگی می‌کنند. این ویژگی کلی این خانواده است که در هر کدام رنگ‌های مختلفی به خود می‌گیرد. حتی فکرکردن به این ایده می‌تواند برای یک بازیگر بسیار جذاب باشد.»

متن کامل نشست نقد و بررسی «اینجا بدون من» را اینجا بخوانید.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسیم IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    2 0
    نگار جواهریان یکی از بازیگان محبوب من هست من و خانواده ام از بازی فوق العاده طبیعی ایشون لذت می بریم