دلسوزان نظام باید در جهاد تبیین نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند

استاندار قزوین گفت: احساس براین است ‌که باید دلسوزان، مطلعین و کسانی که نقش‌آفرینی در توفیقات داشتند نسبت به جهاد تبیین و روشنگری شرایط برای نسل جدید نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به شرایط همیشگی جامعه و تاریخ بشریت به این نتیجه می‌رسیم که فلسفه خلقت انسان این است که همواره در مسیر محک‌های جدی باشد و از این مسیرها با سربلندی بیرون بیاید.

او افزود: طبیعی است که در این مسیر همواره سختی‌ها و دشواری‌های مختلفی وجود داشته باشد و همواره مورد آزمایش قرار می‌گیریم.

اعلایی گفت: بر این اساس هرروز، روز و هفته دفاع مقدس است و اگر در جبهه حق قرار گرفته باشیم در این مسیر سعادتمند هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز، جامعه ایران مواجه با فتنه‌هایی است و اگر در این مسیر، وظیفه خود را در تبیین، حمایت از حق و تداوم داشتن تشخیص حق انجام دهیم قطعا در مسیر درست قرار گرفته‌ایم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در تمام زندگی خود و شرایط پیش‌روی خود می‌توان ایثارگری کرد، یادآور شد: شرایط فعلی جامعه شرایط فتنه‌انگیزی است و دشمنان همچنان تدابیری را می‌اندیشند که کشور را به ناکامی برسانند و نباید اجازه دهیم از نقاط ضعف و غرق شدن ما در غیراولویت‌ها سوء‌استفاده کنند.

او افزود: احساس براین است ‌که باید دلسوزان، مطلعین و کسانی که نقش‌آفرینی در توفیقات داشتند نسبت به جهاد تبیین و روشنگری شرایط برای نسل جدید نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند و آن‌ها را در موضع تصمیم درست قرار دهند که اگر این اتفاق رقم نخورد به طور قطع با مشکلات متعددی همراه هستیم.

استاندار قزوین بیان کرد: هنوز دفاع مقدس تمام نشده است و همین‌روزها جزو سابقه ایثارگری ملت ایران گذاشته می‌شود و به همین‌دلیل باید مسیر خود را از دشمنان جدا کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =