ماجرای مرموز جسد رها شده در محله "فلاح" چیست؟

تسنیم نوشت: با کشف جسد مرد جوان در محله "فلاح" که بین یک پتو پیچیده شده بود، تحقیقات جنایی برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد.

صبح امروز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه، کشف جسد مرد جوانی در خیابان طباطبایی منطقه فلاح از سوی اهالی محله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ همچنین در روند تحقیقات مشخص شد اهالی محله مشاهده کردند که یک موتورسوار جسد مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.

از سوی دیگر بررسی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان داد، از مرگ متوفی چند روز گذشته و به این دلیل جسد متعفن شده است و آثار چاقو، ضرب و جرح روی جسد وجود ندارد و مشخص نیست که این فرد به قتل رسیده یا به دلایل دیگری به کام مرگ فرو رفته است.

بازپرس کشیک قتل پس از دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا دوربین‌های مداربسته اطراف محل وقوع جرم را بازبینی کنند و افرادی که این موتورسیکلت را دیده‌اند هدف تحقیق قرار دهند.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری مرد موتورسوار وارد عمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف مرد ۵۰ ساله به قتل همسر۳۲ ساله اش/ از بس سرش توی گوشی بود به او مشکوک شدم

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =