شب ازدواج که باید به رویایی تکرار نشدنی تبدیل شود در اکثر موارد آنقدر دغدغه و حاشیه دارد که هر یک از عروس و داماد فقط آرزو می کنند این شب از خاطره آنها پاک شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، آدرین تومین، نویسنده خوش ذوق آمریکایی در کتاب «صحنه های بگو مگوی مراسم ازدواج قریب الوقوع» و در قالب تصاویری زیبا و ساده همه روندی که طی آن سخنان عاشقانه یک زوج جوان فقط و فقط به خاطر وقایع غیرقابل پیش بینی به زشت ترین القاب و الفاظ تبدیل می شود را با زبانی طنز آمیز نشان می دهد.

سارا و آدرین قهرمانان داستان در حالی تصمیم به ازدواج می گیرند که بالای سر خود تنها قلب هایی از عشق و احساس را می بینند اما این عشق زیبا به یکباره به جنگی خصومت بار و آن هم به خاطر مراسم عروسی تبدیل می شود.

 

از لیست کردن نام میهمانان خانواده عروس و داماد تا کروات و سالن عروسی و خلاصه آرایشگاه هر یک چند روزی از اختلاف و درگیری لفظی را به خود اختصاص می دهند که آوردن آن در قالب تصویر، جذابیت این کتاب را بیشتر کرده است. حالا تصور کنید که به این اختلاف ها نظرات جالب خانواده عروس و داماد هم اضافه می شود و داماد ناگزیر از انجام فرمایشات مادر همسرش باشد...

 

آدرین تومین خاطرات و تجربیات شخصی خود را عامل الهام این رمان 54 صفحه ای کمیک استریپ گونه عنوان کرده است. جهنم خودمحوری قبل از ازدواج پیغام اصلی نویسنده از خلق این اثر است که نشان می دهد پافشاری به خواسته های شخصی باعث ایجاد چنین بگو مگوهایی می شود.

شب ازدواج که باید به رویایی تکرار نشدنی تبدیل شود در اکثر موارد آنقدر دغدغه و حاشیه دارد که هر یک از عروس و داماد فقط آرزو می کنند این شب از خاطره آنها پاک شود.

این نویسنده با چاپ این کتاب نشان می دهد آمریکایی ها نیز درگیر مراسم پرتکلف ازدواج هستند، نشان می دهد استرس مضحک و به زبان عامیانه اعصاب خردکن، اولین میهمانی است که به سالن مراسم عروسی می آید و آخرین مدعوی است که سالن را البته با همراهی عروس و داماد خسته ترک می کند.

در پایان نویسنده کتاب، این اثر را قابل توجه زوجینی معرفی می کند که هنوز برای زیر یک سقف رفتن پر از ابهام و تردید هستند!

لوموند/11 آگوست/ترجمه غزاله صابری

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    2 2
    تو ایرانو ندیدی بیچاره اینجا 800 نفر نظر میدن