برخورد دستگاه قضا با اغتشاشگران سخت و قاطع خواهد بود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می‎شود و برخورد ما با آن‌ها سخت و قاطع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه باید علت فوت دختر نوجوان سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، اظهار کرد: مردم فریب افراد هنجارشکن را نخورند و از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.

او افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

مقام ارشد قضایی استان گفت: عده قلیلی هنجارشکن و قانون‌شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش‌زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

شعبانی همچنین ادامه داد: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می‎‌شود و برخورد ما با آن‌ها سخت و قاطع است.

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه قاطبه افراد دستگیرشده، فریب خورده‌اند و به والدین توصیه می‌کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات جلوگیری کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آن‌ها بهانه است و نباید جوانان فریب آن‌ها را بخورند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =