۲۲هزار نوآموز قزوینی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با نواخته شدن زنگ غنچه‌ها ۲۲هزار نوآموز قزوینی از امروز کلاس‌های درس خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نقی سیاهکالی‌مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم زنگ غنچه‌ها که به صورت نمادین در دبستان جابربن‌حیان شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک آغاز بازگشایی مدارس اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین، مدرسه باید محلی برای تربیت دانش‌آموزانی خلاق با تاکید بر ساحت‌های شش‌گانه باشد.

او از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه نام برد و افزود: در تربیت فرزندان‌مان باید الگوی عملی و رفتاری پیامبر گرامی اسلام (ص) را مدنظر قرار دهیم و تلاش کنیم که از اسلام درس بگیریم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مدرسه و جایگاه این مکان مقدس، گفت: مدرسه محل بسیار مقدسی است و دانش‌آموزان در این مکان مقدس آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند و از همه همکاران و معلمان می‌خواهیم که شرایط خوبی را برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنند.

سیاهکالی‌مرادی ادامه داد: معلمان و مشاوران باید در تربیت دینی و اسلامی کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند و زمینه رشد کامل و همه‌جانبه آن‌ها مطابق با ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نقش کلیدی خانواده‌ها در تربیت فرزندان، بیان کرد: والدین نسبت به تربیت فرزندان خود باید متعهدانه و مسئولانه رفتار کنند تا موجب بالابردن انگیزه آنان در مسیر علم‌آموزی شوند.

با نواخته شدن زنگ غنچه‌ها ۲۲هزار نوآموز قزوینی از امروز کلاس‌های درس خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =