فرمانده انتظامی کردستان : بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی در جریان اعتراضات مصدوم شدند

ایرنا نوشت : فرمانده انتظامی کردستان گفت : در جریان اعتراضات و تجمع های اخیر در استان به بهانه فوت مهسا امینی، بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی و امنیتی مصدوم شدند.

سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در برخورد با معترضان خویشتنداری کرده است و چون اغتشاشگران در میان مردم بودند، نتوانستیم برخورد لازم را با آنان داشته باشیم.

وی تعداد معترضان زخمی را کمتر از یک پنجم مصدومان نیروهای انتظامی اعلام کرد و گفت: از مردم می خواهیم در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند و گول رسانه های معاند را نخورند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال کشته سازی در میان معترضان است، افزود: پدر یکی از کشته های اخیر در اعتراضات اعلام کرده که پسرش در اجتماعات اصلا شرکت نداشته و به دست ضد انقلاب کشته شده است.

سردار آزادی تاکید کرد: ضد انقلاب با کشته سازی در میان معترضان می خواهد مردم را نسبت به دستگاه های انتظامی و امنیتی بدبین کند، بنابراین مردم مراقب باشند و به این فریب کاری ها توجه نکنند.

تاکنون در جریان تجمعات و اعتراضات خیابانی در شهرهای کردستان چهار نفر (۲ نفر در دیواندره، یک نفر در سقز و یک نفر هم دهگلان) در قالب پروسه کشته سازی، توسط ضد انقلاب کشته شده‌اند.

مهسا امینی روز جمعه ۲۷ شهریور در بیمارستان کسری فوت کرد

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676816

برچسب‌ها