۶ نفر
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
۵ مزیت فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵

فروش سریع خودرو آن هم ماشین کارکرده، اصلاً کار ساده‌ای نیست!

به محض اینکه مشتری متوجه می‌شود ماشین چند سال است که خیابان‌های شهر را زیر پا می‌گذارد، با قصد خرید ماشین به ارزان‌ترین قیمت ممکن وارد معامله می‌شود. به خصوص وقتی مشتری پول لازم است و می‌خواهد ماشین را همین امروز یا فردا بفروشد، خریدار سعی می‌کند پیشنهادهایی بدهد که فروشنده را به فروش ماشین زیر قیمت بازار راضی کند.

برای کسانی که ماشین دست دوم تمیز و سرحالی دارند فروش ماشین به قیمت واقعی آن مهم است. به همین دلیل است که خودرو ۴۵ امکان فروش سریع خودرو را به بهترین خریدار برای دارندگان خودروهای کارکرده فراهم کرده است.

در ادامه مزایایی که فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ دارد را برای آشنایی بیشتر مالکان ماشین‌های دست دوم یا کارکرده ارائه کرده‌ایم.

۵ مزیت فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵

۱) فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵و ارزان نفروختن ماشین کارکرده

فروش ماشین به بالاترین قیمت، اولین و مهم‌ترین مزیتی است که فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ برای دارندگان ماشین‌های دست دوم دارد. چون خودرو ۴۵ ماشین‌های دست دوم را به شرط کارشناسی برای فروش عرضه می‌کند و تیم فروش خودرو ۴۵ به فروشنده خودرو کمک می‌کنند تا بهترین خریدار را برای ماشین دست دوم خودش پیدا کند.

۲) عرضه ماشین در یک نمایشگاه آنلاین

گذاشتن ماشین پشت ویترین نمایشگاه یکی از روش‌های سنتی است که برای فروش خودروهای کارکرده استفاده می‌شود. در این حالت چون مشتری خودش ماشین را از نزدیک می‌بینید و عیب و ایرادهای ظاهری و باطنی آن را بررسی می‌کند، احتمال فروش فوری خودرو بیشتر می‌شود. به همین خاطر است که اغلب کسانی که قصد دارند در کمترین زمان ماشین خودشان را به فروش برسانند آن را در ویترین یکی از نمایشگاه‌هایی که می‌شناسند قرار می‌دهند.

اما گذاشتن ماشین در نمایشگاه ماشین یک عیب بزرگ دارد. آن هم این است که تنها کسانی می‌توانند ماشین را ببینند و خودرو را بررسی کنند که به آن نمایشگاه سر می‌زنند یا از مشتریان قبلی نمایشگاه ماشین هستند.

با توجه به اینکه خودرو ۴۵ پلتفرم بزرگ فروش ماشین کارکرده خارجی و داخلی است، اگر ماشینتان در ویترین این پلتفرم قرار بگیرد برای افراد بیشتری نشان داده می‌شود. بنابراین مشتریان بیشتری می‌توانند تصاویر ماشین را در این پلتفرم ببینند و فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ برایتان ساده‌تر خواهد بود.

۳) فروش به شرط کارشناسی تمام عیار ماشین

خریداران ماشین‌های دست دوم همیشه دچار استرس و اضطراب هستند که فروشنده واقعیت‌های ظاهری و باطنی ماشین را از آن‌ها پنهان کرده باشد. علت این پنهان‌سازی مشخص است. برای اینکه ماشین گران‌تر فروش برود، بعضی از دارندگان ماشین‌های دست دوم تصادفی بودن ماشین یا مشکلات داخلی و فنی که دارد را به طور کامل با خریدار در میان نمی‌گذارند. مخصوصاً وقتی پای فروش فوری ماشین دست دوم در میان است، احتمال این پنهان‌سازی چند برابر بیشتر خواهد بود.

فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند که ماشین کارشناسی شده و مطمئن را با شناخت تمام عیب و ایرادهای آن تهیه کنند. با توجه به اینکه کارشناسان خودرو ۴۵ قیمت‌گذاری ماشین را منصفانه انجام می‌دهند و ماشین را به طور کامل ارزیابی می‌کنند، خیال خریدار و فروشنده از یک معامله برد- برد راحت خواهد بود.

۵ مزیت فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵

۴) امکان مقایسه ماشین‌های مشابه

مقایسه یکی از بهترین ابزارها برای خرید یا فروش اجناس مختلف است. در خودرو ۴۵ ماشین‌های مختلف از یک مدل کنار هم قرار می‌گیرند و با توجه به سال ساخت، میزان کارکرد، سلامت فنی و بدنی و... قیمت آن‌ها کنار خودرو درج می‌شود.

با توجه به اینکه امکان مقایسه انواع خودروهای یک مدل و سایر ماشین‌ها برای خریداران وجود دارد، فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ ساده‌تر است و خریدار در زمان کمتری می‌تواند برای انتخاب و خرید ماشین مورد نظرش تصمیم‌گیری کند.

۵) امکان فیلتر قیمت ماشین‌ها

اغلب کسانی که می‌خواهند ماشین دست دوم بخرند بودجه محدودی دارند. در خودرو ۴۵ این امکان برای خریداران وجود دارد که میزان بودجه خودشان را برای خرید ماشین طبق فیلتر بودجه مشخص کرده؛ و ماشین‌هایی که نزدیک به بودجه مد نظر آن‌ها برای خرید ماشین وجود دارد را مشخص کنند.

با این روش شانس فروش سریع خودرو با خودرو ۴۵ برای کسانی که ماشین کارکرده خودشان را در این پلتفرم آگهی کرده‌اند بیشتر می‌شود. چون ماشین علاوه بر همه خریداران، به کسانی که به دنبال ماشین با آن قیمت هستند هم نشان داده می‌شود و ماشین آگهی شده بین صدها خودرویی که برای فروش گذاشته شده‌اند متمایز خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =