اثاث کشی تخصصی با بسته بندی با باربری سپند بار

باربری سپند بار چه خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؟ آیا باربری سپند بار خدمات بسته‌ بندی دارد؟ آیا این باربری از خودروهای وانت و نیسان نیز استفاده می‌کند؟

باربری‌های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که خدمات اسباب‌کشی و حمل بار را انجام می‌دهند. اما باربری که بتواند این خدمات را به‌صورت حرفه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار بدهد محدود است.

شرکت حمل و نقل سپند بار

باربری سپند بار با کادری بسیار حرفه‌ای و ماهر یکی از بهترین باربری‌ها بوده که شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به ساکنین محدوده شهرک سپند بار خواهد بود.

داشتن نیروی انسانی باتجربه و متخصص در این اتوبار باعث شده نسبت به سایر شرکت‌ها متمایز باشد. این باربری با مجوز رسمی از اتحادیه باربران تهران مشغول به کار شده و چندین سال سابقه درخشان هم در زمینه حمل‌ونقل دارد. پس در هر نقطه‌ای از تهران باشید از خدمات باربری سپند بار می‌توانید استفاده کنید.

خدمات باربری سپند بار

زمانی که بخواهید از خدمات اتوبار سپند بار بهره‌مند شوید با ویژگی‌های بسیار خوب این باربری آشنا خواهید شد. در این قسمت می‌خواهیم به این خدمات اشاره کنیم:

· داشتن نیروی انسانی مجرب، ماهر و متخصص

· سرویس دهی حرفه ای بسته بندی اثاثیه منزل به سبک اروپایی

· دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربران تهران

· اولویت اصلی در باربری سپند بار سالم رساندن لوازم و اثاثیه به مقصد

· حمل بار در سریع‌ترین زمان ممکن

· انجام بسته‌بندی با تجهیزات مدرن و کادری آموزش‌دیده

· ارائه بیمه باربری و بارنامه

· داشتن ماشین‌های متنوع و متناسب با میزان و حجم بار مشتریان

· هزینه باربری باتوجه‌به تعرفه‌های اتحادیه

· انجام مشاوره رایگان قبل از اسباب‌کشی

هزینه باربری در اتوبار سپند بار

یکی از معیارهای مهم برای مشتریان در هنگام اسباب‌کشی هزینه باربری است. این افراد قبل از جابه‌جایی با چند اتوبار تماس می‌گیرند و با بررسی تمام جوانب و توجه به هزینه‌ها یکی از آنها را که با شرایطشان هماهنگ باشد را انتخاب خواهند کرد. برخی از اتوبارها در ابتدا قیمتی را اعلام می‌کنند و بعد هنگام انجام کار آن را افزایش می‌دهند که اصلاً کار درستی نیست.

اما در باربری سپند بار نه‌ تنها قیمت‌ها بسیار مناسب است بلکه همان قیمتی را که در پایان اسباب‌کشی در قرارداد ثبت می‌شود را از مشتری دریافت خواهند کرد. در بعضی موارد هم حتی این هزینه‌ها با تخفیف همراه است.

اثاث کشی تخصصی با بسته بندی با باربری سپند بار

نکاتی راجع به بسته‌بندی اثاثیه در باربری سپند بار

برای اینکه اسباب‌ کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید بهتر است تمام‌کارهای آن را به اتوبار سپند بار بسپارید. این باربری با بهترین خدمات بسته‌بندی که اولین قدم برای اسباب‌کشی است تا آخرین قدم که چیدن لوازم در مقصد خواهد بود شما را همراهی می‌کنند. برای بسته‌ بندی اثاثیه باید چند نکته را که در زیر اشاره می‌کنیم، رعایت کنید:

· چند روز قبل از اسباب‌کشی از وسایلی که استفاده چندانی ندارند شروع به بسته‌بندی کنید.

· هنگام قراردادن وسایل در جعبه و کارتن نام آنها را روی بسته بنویسید.

· وقتی وسایل شکستنی آشپزخانه را می‌خواهید داخل کارتن چندلایه بگذارید حتماً دور آنها را با روزنامه یا نایلون حباب‌دار بپیچید.

· داخل جعبه را به میزان وزنی که تحمل خواهد کرد وسایل را جا دهید که هنگام حمل بار دچار آسیب نشوند.

· وسایل شکستنی را در جعبه‌های کوچک‌تر قرار دهید.

· جاهای خالی جعبه را با روزنامه یا پارچه پر کنید.

· از کارتن‌های رگال دار برای بسته‌بندی لباس‌های خود استفاده نمایید.

این شرکت باربری به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته خدمات باربری و اتوبار را در استان تهران به صورت حرفه ای ارائه می دهد و این خدمات را با یک دهه سابقه در زمینه بسته بندی و حمل بار به شما مشتریان ارائه خواهد داد نگران هیچ چیزی نباشید و فقط با سپند بار تماس بگیرید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =