رابرت کیوساکی: وقت خرید ارز دیجیتال فرارسیده است!

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، پس از پیش‌بینی بزرگ‌ترین سقوط بازارها در تاریخ جهان، می‌گوید پایان ماجرا برای پول جعلی اینجاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابرت کیوساکی درباره پایان پول جعلی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، برخی از دیدگاه‌ها و درس‌های سرمایه‌گذاری خود را در چند توییت این هفته به اشتراک گذاشت. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است و بیش از شش سال است که در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز سه‌شنبه در توییتی توضیح داد که چرا فکر می‌کند پایان پول جعلی فرا رسیده است. او به تکرار توصیه‌های نقره خود ادامه داد. همانطور که در توییت‌های قبلی گفت، نقره به ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار می‌رسد. وی گفته است مقداری بگیرید و از سرمایه خود محافظت کنید. توصیه او به دنبال اظهارات دیگری بود که اخیراً بیان کرد و در آنها گفته که طلا گران است و نقره را بهترین ارزش سرمایه‌گذاری امروزی می‌داند.

کیوساکی قبلاً توضیح داد که وقتی رئیس جمهور ریچارد نیکسون در سال ۱۹۷۱ دلار آمریکا را از استاندارد طلا حذف کرد، به این معنا که دیگر دلار پشتوانه طلا نداشت، دلار آمریکا به پولی جعلی تبدیل شد. وی تصریح کرد به جای اینکه به پول واقعی مانند طلا گره خورده باشد، با ایمان و اعتبار کامل ایالات متحده گره خورده است.

این نویسنده سرشناس در توییتی در روز پنجشنبه درس‌هایی را به سرمایه‌گذاران یادآور شد. او توضیح داد در کتاب پدر پولدار پدر بی پول، من ۳ درس پدر پولدار را بیان کردم:

خانه شما دارایی نیست.
پس انداز کنندگان بازنده هستند.
ثروتمندان برای پول کار نمی‌کنند.

کیوساکی بارها هشدار داده است که بزرگترین تصادف در تاریخ جهان در راه است. در ماه آوریل، او گفت که همه بازارها در حال سقوط هستند.

او اخیراً از مشترکین خود خواسته است تا پیش از بزرگ‌ترین سقوط در تاریخ جهان، هم اکنون ارز دیجیتال بخرند. این نویسنده معروف چندین ماه است که گفته است منتظر است تا قیمت ارز دیجیتال پایین‌تر بیاید.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =