عکس | کمپین « فارس » برای فیلترینگ دایمی اینستاگرام !

سرویس فارس من خبرگزاری فارس با تیتر شکست محاصره مجازی دشمن و قانونمند کردن سکوهای خارجی خواستار فیلترینگ دایمی اینستاگرام شد!

این درخواست که در فارس من ثبت شده درحالی است که بر اساس گزارش های رسمی سازمان تجارت دیجیتال ایران فیلترینگ این شبکه اجتماعی باعث لطمه سنگین به زندگی بین ۳ تا ۹ میلیون ایرانی شده است.

سید ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات و اخیرا و پیش از سفر به نیویورک با قدرت شعار دفاع از اینستاگرام را داد و تاکید کرد هم خودش در این فضا اکانت میلیونی دارد و هم این اپلیکیشن محل ارتزاق زندگی تعداد زیادی از مردم است و محدودیتی برایش در نظر گرفته نمی شود.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، رسانه اصولگرای وابسته به تلویزیون اما از لطمه ای گفت که فیلترینگ اینستاگرام به زندگی مردم زده نوشت و از این نوشت که با پایان بحران فعلی محدودیت ها لغو می شوند. پیشتر خبرگزاری تسنیم هم نوشته بود این محدودیت های اعمال شده از سوی شورای عالی امنیت کشور موقتی است و احمد وحیدی وزیر کشور گفته بود این محدودیت ها تا بازگشت کشور به شرایط عادی ادامه دارد.

حالا این کمپین جدید ثبت شده در فارس من به دنبال جمع آوری امضاء علیه اینستاگرام و تلاش برای فیلترینگ دائمی آن است.البته فارس من یک فضای اشتراکی برای کاربران برای ثبت کارزارهای عمومی است مثل آنچه در سایت کارزار و نمونه های دیگر انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =