۲ نفر
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
درهای گالری‌ها باز است؟

ایسنا نوشت: این روزها اختلال در دسترسی به اینترنت و در ادامه فیلتر شبکه‌های مجازی خارجی به‌ویژه اینستاگرام، اطلاع از برنامه‌های گالری‌ها را با دشواری همراه کرده است.

بر این اساس در تماسی تلفنی با مدیرِ چند گالری در شهر تهران، روند برگزاری و افتتاح نمایشگاه ها در روزهای پایانی هفته را جویا شده است.

بر اساس گفت وگو با مدیرِ چند گالری در شهر تهران، مطلع شدیم که با وجود تعطیلیِ برخی مراکز فرهنگی هنری در ساعت‌های منتهی به شب، اغلب گالری‌ها این روزها باز هستند و البته برخی هم ادامه فعالیت را به فضای مناسب تر موکول کرده اند.

ارکیده درودی، مدیرِ گالریِ «او» در گفت‌وگویی با ایسنا با اعلام باز بودنِ این گالری، اعلام کرد که فعلا نمایشگاه جدیدی ندارند. گالری شیرین نیز این روزها با نمایشگاهی که در تاریخِ ۱۸ شهریور ماه با عنوانِ «چاپ شده» افتتاح کرده بود، میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

لیلی گلستان، مدیر گالریِ گلستان نیز در گفت‌وگویی با اشاره به شرایطِ فعلیِ بیان کرد که این گالری تا ایجاد فضای مناسب‌تر، تعطیل است.

همچنین گالری هما که مرحله‌یِ اولِ داوریِ «منتخبِ نسلِ نو» را به پایان رسانده بود، به گفته‌یِ هنگامه معمری، مدیرِ این مکان فرهنگی و هنری تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

با نگاهی به سایتِ «گالری اینفو» که معمولا اخبارِ مربوط به گالری‌ها را منتشر می‌کند، می‌توان نتیجه گرفت که بیشترِ گالری‌ها میزبانِ نمایشگاه‌هایِ انفرادی و گروهی هستند که رو به اتمام است و با آغاز فصل پاییز باید دید دیوارهای گالری ها چه آثاری را انتظار خواهند کشید.

۵۵۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =