۳ نفر
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
ظرفیت سن سیروی جدید اعلام شد/عکس

دو باشگاه میلان و اینتر امروز رسما ظرفیت استادیوم جدیدی که قصد ساخت آن را دارند اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از انتقادهای زیادی که به دلیل کم بودن ظرفیت ورزشگاه جدید شهر میلان وارد شده بود؛ دو باشگاه میلان و اینتر امروز تایید کردند که طرح‌شان برای این ورزشگاه، حداکثر ۶۵هزار نفری است و در حالت ایده‌آل استادیوم جدید پذیرای ۶۰هزار تماشاچی خواهد بود.

دو باشگاه شهر میلان به هواداران قول دادند که کاهش تعداد صندلی‌ها به معنای افزایش شدید بهای بلیت نخواهد بود.

حدود سه سال است که اینتر و میلان در حال برنامه‌ریزی برای این ورزشگاه جدید هستند. با اینکه هنوز طرح نهایی استادیوم قطعی نیست ولی دو باشگاه امروز پروژه خود را رسما به مقامات شهری ارائه دادند. استادیومی که فعلا به نام کاتدرال شناخته می‌شود.

حتی محل دقیق ساخت این ورزشگاه هم مشخص نیست و اگر دو باشگاه نتوانند اجازه ساخت و ساز در جوار استادیوم فعلی سن‌سیرو را به‌دست بیاورند حتی ممکن است ورزشگاه جدید به حومه شهر میلان منتقل شود.
ظرفیت سن سیروی جدید اعلام شد/عکس

مارک فان هوکسلوت، مدیر توسعه زیرساخت‌های باشگاه اینتر امروز گفت:" پروژه ما ساخت استادیومی ۶۰هزار نفره است. هدف ما این است که ورزشگاه‌مان در هر بازی پر بشود؛ اتفاقی که در حال حاضر شاهد آن نیستیم. هواداران نباید نگران افزایش قیمت بلیت باشند چون با برنامه‌هایی که داریم اجازه افزایش شدید قیمت را نخواهیم داد".

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =