تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش‌بنیان راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

شرکت دانش بنیان کنترل فرایند رادمان و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سومین نمایشگاه ایران پلاست تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌ی طراحی و ساخت سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی واحدهای تولید پلی‌الفین امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان کنترل فرایند رادمان، شرکت راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست موافقت‌نامه همکاری در زمینه‌ی طراحی و ساخت سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی واحدهای تولید پلی‌الفین امضا کردند.
علی طباطبایی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو پس از امضای این تفاهم‌نامه خود و تمامی شرکت‌های دانش بنیان را سربازان حوزه پتروشیمی وطن دانست که توانسته‌اند در سال‌های به مانند بازوی دفاعی کشور عمل کرده و در مقابل تحریم‌های ظالمانه‌ایستادگی کرده و «نشدها را به شد» تبدیل کنند.
در این مراسم که صبح روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و در دومین روز برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست برگزار شد مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مجید دفتری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی حضور داشتند.
شایان ذکر است؛ شرکت دانش بنیان کنترل فرایند رادمان (راپکو) در سومین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در سالن ۴۰ غرفه ۵۰۰۸ پذیرای فعالان حوزه پتروشیمی است که دستاوردهای خود در حوزه‌های انتقال مواد پنوماتیکی (PCS)و بسته‌بندی را در معرض دید و معرفی بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه قرار داده است.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش‌بنیان راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =