دستگیری ۶۵۰۰ سارق در استان آذربایجان‌غربی طی شش ماه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶۵۰۰ سارق در استان طی شش ماه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی ، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان آذربایجان‌غربی کشف و در این راستا ۳۲ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۴۷۰۰ معتاد و توزیع کننده خرد در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری ۳ باند توزیع سلاح در استان گفت: در این راستا ۱۴۲ قبضه سلاح کشف شد که آمارها رشد ۴۰ درصدی کشف سلاح را نشان می دهد.

جهانبخش با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست سال ۶۵۰۰ سارق در استان دستگیر شده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی کاهش صد درصدی در سرقت مسلحانه، کاهش ۳۲ درصدی سرقت به عنف، کاهش ۶۷ درصدی آدم ربایی و کاهش ۵۰ درصدی جرایم خشن را در استان شاهدیم.

وی با بیان اینکه پلیس همواره مورد اعتماد مردم است، افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار مورد از پلیس استان تماس امدادی انجام شده که از این تعداد ۸۶۰ هزار مورد عملیاتی شده است و ۹۰ درصد ۸۶۰ هزار مورد ماموریت عملیاتی شده مربوط به رفع مزاحمت و اختلاف بوده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امنیت پایدار مرهون ایثارگری های نیروهای مسلح است، گفت: امنیت موجود در کشور محصول فداکاری ها و زحمات انتظامی و نیروهای مسلح است که جان خود را در راستای تامین این امنیت فدا می کنند.

وی افزود: در مناطق حاشیه شهر باید بجای افزایش پاسگاه، مراکز فرهنگی، ورزشی و رفاهی بیشتر شود ضمن اینکه اعتراض در مناطق مختلف کاهش یافته و می‌توان گفت به ثبات نسبی رسیده و خانواده‌ها جهت پیگیری وضعیت دستگیرشدگان میتوانند از طریق دادگاه و دادسرا اقدام کنند.

وی با اشاره به شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" هفته فراجا افزود: غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک، افتتاح تعویض پلاک و تجلیل از کلانتری های برگزیده جزیی از برنامه هفته فراجا در استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =