خشم و هیاهو به کارگردانی ریکاردو ساپینتو!

ریکاردو ساپینتو در بازی مقابل گل گهر نیز حاشیه ساز شد.

ایمان گودرزی؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شد! بعد از انتشار این خبر شاید هوادارانی که شناخت چندانی از این سرمربی ندارند اولین واکنشی که به این خبر نشان بدهند این است که نام او را در اینترنت جستجو کنند، حضور در تیم های مطرح پرتغال، هم بازی کریستیانو رونالدو، لینک شدن به رئال مادرید در دوران بازی و...... بی قراری ها و بی اعصاب بودن روی نیمکت چیز هایی است که به چشم می‌آید. دیدن هیاهو و هیجان ساپینتو در دید اول شاید برای هواداران جذاب به نظر می‌رسید اما لمس این داستان بعد از هفت هفته کمی هواداران را نگران کرده است.

داور چهارم از دست ساپینتو ذله شد - ورزش سه

اولین جرقه در بازی استقلال مقابل ملوان زده شد، وقتی ملوانی ها با یک گل از استقلال پیش افتادند شادی نیروهای هلال احمر روی اعصاب ساپینتو بازی کرد و همین اتفاق باعث واکنش سرمربی پرتغالی به شادی آنها شد که در نتیجه ساپینتو یک جلسه تعلیقی محروم شد. ریکاردو ساپینتو ولی فقط شش هفته خودش را کنترل کرد و در بازی با نساجی با اینکه تیم به راحتی حریف را شکست داده بود با منافی درگیری لفظی پیدا کرد و باز هم حاشیه ساز شد. استقلال بعد از آن بازی به تعطیلات فیفا دی رفت تا شاید استراحتی برای تیم و اعصاب ریکاردوی پرتغالی باشد. اما سرمربی پرتغالی ها با شروع دوباره لیگ طوفانی به میدان آمد و باز هم در حالی که یک پنالتی به نفع تیمش گرفته شده بود با نیمکت حریف درگیری پیدا کرد و در نهایت اخراج شد، این اخراج با توجه به محرومیت تعلیقی او ممکن است 2 الی 3 جلسه سکو نشینی برای او به همراه داشته باشد.

نکته نگران کننده این است که عدم کنترل اعصاب ساپینتو ربطی به شرایط بازی ندارد و پرتغالی می تواند در هر شرایطی کنترل اعصاب خود را از دست بدهد چه تیم برنده باشد چه بازنده!

قول مدیران استقلال به سرمربی: مطمئن باش برای دربی محروم نمی‌شوی

ریکاردو ساپینتو با حرکاتی که در دقایق پایانی بازی مقابل گل گهر انجام داد، یک کارت قرمز را به جان خرید و حالا این هفته مسابقه فوق العاده حساس تیمش برابر فولاد خوزستان را باید از روی سکوها دنبال کند اما این همه ماجرا نخواهد بود. قطعاً با توجه به گزارش ارسالی توسط ناظر و داور مسابقه، کمیته انضباطی هم وارد عمل می‌شود و احتمال دارد برای سرمربی استقلال محرومیت مدنظر قرار بدهد اتفاقی که اگر رخ بدهد دردسری دوگانه برای او ایجاد خواهد کرد.

ریکاردو ساپینتو: می‌خواهم چهار جام قهرمانی بیاورم - خبرآنلاین

فعال شدن محرومیت تعلیقی

وقتی ریکاردو در بازی با ملوان از شدت عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد، قضیه آنقدر سر و صدا به پا کرد که کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گرفت و جدا از جریمه نقدی این مربی را به یک جلسه محرومیت تعلیقی هم محکوم کرد .محکومیتی که حالا به محض دریافت اولین حکم جدید فعال خواهد شد و این یعنی سرمربی استقلال با هر جریمه‌ای در مورد بازی با گل گهر مواجه شود یک جلسه محرومیت هم به آن اضافه خواهد شد.

رفتار ناشایستی که برای استقلال دردسر می‌شود/«لگد» ناشایست ساپینتو -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

نگران دربی نباش

همانطور که اشاره کردیم ریکاردو از بازی با فولاد محروم میشود و اگر کمیته انضباطی حکم به محکومیت او بدهد یک جلسه محرومیت تعلیقی اش را هم باید بکشد .البته احتمال دارد با توجه به شدت رفتاری که در سیرجان از او شاهد بودیم ،محرومیت مضاعفی هم برایش در نظر گرفته بشود چون قبلاً به او اخطار داده شده بود مراقب حرکاتش باشد اما با وجود همه این اتفاقات دیروز خبردار شدیم مدیران باشگاه به او گفته اند لایحه دفاعیه بسیار محکمی برایش تنظیم می کنند و شواهدی که از اتفاقات سیرجان در اختیار دارند را هم ارائه خواهند کرد تا داستان به شکلی پیش نرود که محرومیت سنگینی برای او مدنظر گرفته شود آنها به ساپینتو گفته‌اند اصلاً نگران دربی پایتخت که در هفته دوازدهم برگزار می شود نباشد و مطمئن باشد در آن مسابقه روی نیمکت استقلال قرار خواهد داشت

واکنش کمیته انضباطی به حرکت جنجالی ساپینتو - مشرق نیوز

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =