۷۰ درصد تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند/پرداخت‌های نجومیِ تیم‌های پولدار، بازیکنان تیم‌های دیگر را سرخورده می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: ما ۷۰ درصد تیم را با بازیکنان بومی بستیم و حتی دو بازیکن ۱۷ و ۱۶ ساله در تیم داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا اسلامی پس از بازی تیمش مقابل نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ بازی نزدیک و خوبی بود و هر دو تیم از همان ابتدا، پرتلاش و فیزیکی ظاهر شدند.
او افزود: بازیکنان ما در انتها اسیر تجربه تیم نفت آبادان شدند و اشتباهات بدی انجام دادند. اسلامی با بیان این که دو شوت سه امتیازی که در اواخر بازی خوردیم، اختلاف امتیازات را زیاد کرد، گفت: آبادان، تیم پرمهره و باتجربه‌ایست که برای کسب سکو بسته شده است ولی ما نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفتیم.
او ادامه داد: اگر اشتباهات بچه‌گانه مرتکب نشده بودیم، می‌توانستیم حتی شرایط بازی را تغییر دهیم.
اسلامی با اشاره به استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیمش گفت: با توجه به حضور تیم مس کرمان در لیگ برتر فوتبال، بودجه تیم بسکتبال با وجود تلاش‌های مدیران، افزایش چندانی نداشت و تصمیم بر این شد که تیم، تنها در لیگ برتر حفظ شود. به همین دلیل، ما ۷۰ درصد تیم را با بازیکنان بومی بستیم و حتی دو بازیکن 15 و 16 ساله در تیم داریم.
او اضافه کرد: بازیکنان شاخص و ملی‌پوش برای فصل جاری، تقاضای قراردادهای نجومی داشتند که پرداخت آن برای ما مقدر نبود.
اسلامی با بیان اینکه بودجه تیم ما در یک فصل به اندازه دستمزد ۲ بازیکن یک تیم مدعی است، گفت: ما تقاضای جذب دو بازیکن خارجی را داده‌ایم و منتظر ورود آنها هستیم تا حضوری آبرومند در لیگ برتر داشته باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در مورد اختلاف بودجه تیم‌های مدعی و معمولی لیگ برتر اظهار داشت:‌ اختلاف وحشتناکی بین بودجه تیم‌ها وجود دارد و دغدغه رئیس فدراسیون بسکتبال هم هست. بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دهند نیمکت نشین یک تیم متمول باشند تا اینکه برای یک تیم متوسط بازی کنند. این طرز تفکر در دراز مدت به ضرر بسکتبال است.
اسلامی در پایان اضافه کرد: پرداخت‌های نجومی به بازیکنان توسط تیم‌های پولدار، بازیکنان و تیم‌های دیگر را سرخورده می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =