"شاهین اسعدی" رئیس هیات کوهنوردی استان قزوین شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای قاطع اعضای مجمع، شاهین اسعدی با ۱۵رای به عنوان رئیس جدید هیات کوهنوردی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با حضور حسین مقدم نائب رئیس فدراسیون، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان واعضای مجمع درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع ۲۵نفر اعضای مجمع که حق رای داشتند حضور یافتند که پس‌از رای‌گیری، شاهین اسعدی با کسب ۱۵رای به عنوان رئیس جدید هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان انتخاب شد.

همچنین از ۵نفر عضو معرفی شده برای هیات‌رییسه تنها صفا هاشمیان با ۱۸رای موفق به کسب رای اعتماد از مجمع شد.

در ادامه مراسم شاهین اسعدی، رئیس جدید هیات کوهنوردی استان قزوین با بیان اینکه هیات کوهنوردی نیازمند تلاش شبانه روزی است؛ گفت: با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و یک کار تیمی راه جدیدی در پیش داریم و امیدوارم با کمک پیش کسوتان مسیر سخت پیش رو را هموار کنیم و گره گشای مشکلات باشیم.

اسعدی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش صنعت و خیرین تلاش خواهیم کرد تا کارها متوقف نشود و مسیر حمایت از قهرمانان نیز تداوم یابد.

رئیس هیات کوهنوردی استان قزوین به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: در برنامه سه ماهه راه اندازی دفتر هیئت پیش بینی شده و انتصاب مسئولان کمیته ها از میان پیش کسوتان خواهد بود تا کمیته ها فعال شوند.

اسعدی افزود: ایجاد بانک اطلاعات ورزشکاران، ارتباط با نخبگان و تنظیم تقویم ورزشی، تامین امکانات هیات شهرستانها، برگزاری جلسات هم اندیشی، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان در برنامه کوتاه مدت پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و راه اندازی خانه سنگ نوردی مینودر، نشستهای تخصصی، تشکیل اتاق فکر و ارتباط با رسانه و آموزش پایه و دوره مربیگری و توجه به ورزش پایه و تقویت باشگاهها جزو برنامه یک ساله این هیات می باشد.

در پایان این مجمع از غلامحسن نکونام که دو دوره مسئولیت هیات کوهنوردی استان را بر عهده داشت، تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =