دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به شرایط رفاهی سبزپوشان نیروی انتظامی داشته باشد

رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به شرایط رفاهی سبزپوشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی رئیس شورا و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی شورا با حضور در معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

مصطفی حیدری در این دیدار گفت: می‌طلبد دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به شرایط رفاهی عزیزان سبزپوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه شورای شهر به واسطه وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندی حمایت می‌کند، اظهارداشت: نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه بوده و بایستی خدمات آن در جامعه ملموس باشد.

وی افزود: قطعا با هم‌افزایی، همکاری و تعامل متقابل می‌توانیم به اهداف عالیه در حوزه انتظامی و امنیتی برای رفاه شهروندان دست یابیم.

حیدری ادامه داد: همکاری مدیریت شهری شهرکرد و نیروی انتظامی در مباحث مختلف شهری می‌تواند در راستای بهبود شرایط ارائه خدمات به شهر و شهروندان موثر واقع شود لذا تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی و استفاده از پتانسیل‌های موجود همانگونه که مقام معظم رهبری در بیاناتشان تاکید فرمودند امنیت را برای شهروندان ملموس کنیم.

ماشاالله ایزدی در ادامه این دیدار بیان کرد: حضور فعال پرسنل نیروی انتظامی موجب آسایش و امنیت شهروندان است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه امروز پلیس هوشیار بوده و طول شبانه روز در راستای امنیت عمومی تلاش می‌کند با ارزش است، گفت: در خصوص مباحث مشترک شهری می‌توان با تشکیل کارگروه تخصصی کاستی‌ها را مطرح و با کارشناسی دقیق راه حل مناسب برای رفع مشکلات اتخاذ کرد.

وی افزود: در بحث امنیت ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و ایجاد امنیت برای اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است و شورای اسلامی شهر از ظرفیت‌های قانونی خود در راستای ارتقای سطح امنیت عمومی استفاده خواهد کرد.

ایمان آرش نیز در ادامه نقش نیروهای انتظامی را باید بسیار با ارزش دانست این نیروها ضابطه اجرایی هستند و در طول مأموریت‌های اجرایی دوش به دوش مسئولین شهری و حتی گاهی جلوتر از آنان در صحنه حاضر شده و مانع از درگیری های احتمالی می شوند.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد ایثار و اهتمام نیروی انتظامی را حافظ و پشتیبان توسعه، پیشرفت و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: توسعه و پیشرفت شهر، به عنوان مفهوم کلیدی در ارتقای شاخص‌های زندگی، تنها زمانی ارزشمند و موثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: هم‌افزایی دو مجموعه مدیریت‌شهری و نیروی انتظامی، در ارتقای شاخص‌های خدمتگزاری به شهروندان موثر خواهد بود.

در ادامه نیز اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد به بحث و گفتگو پرداختند و در پایان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات شبانه‌روزی سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر از سوی مجموعه شورای اسلامی شهرکرد تجلیل شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =