آغاز به کار دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در جمهوری قرقیزستان

دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری قرقیزستان با حضور جمعی از مدیران دوکشور و فعالان اقتصادی در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سعید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه در تمامی نقاط جهان بهترین فرصت برای ترویج، توسعه و رشد فنی، تبادل تجاری، بازاریابی، بازارسازی و حفظ و ماندگاری در بازارهای هدف صادراتی، جایگاه گردهمایی تولیدکنندگان و مشتریان و مرکزی برای تبادل فن‌آوری و تجارت و اقتصاد است.

وی با بیان اینکه امروزه اقتصاد جامعه گسترش و توسعه بسیاری داشته است، افزود: نمایشگاه‌ها نه تنها این قدرت را دارند تا موجب توسعه بازارها و صنایع بشوند بلکه در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها نیز موثر هستند، حتی در عصر ارتباطات اینترنتی و چند رسانه‌ای امروز، ضرورت تعامل فردی بیشتر از همیشه محسوس است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد ضمن بهره‌گیری از مزیت موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب خود ، ۷۳ رویداد خارجی به ویژه در کشورهای همسایه و کشورهای آسیای میانه (هدف صادراتی ) در قالب برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران ، مشارکت در نمایشگاه‌های بین المللی و تخصصی و اعزام ۱۲ هیأت تجاری تخصصی به خارج از کشور را در کارنامه خود دارد .

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: روابط دوستی و همکاری متقابل تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی با قرقیزستان از سابقه خوبی برخوردار است؛ برای توسعه مبادلات تجاری ایران و قرقیزستان، این کشور از مهم‌ترین کشورها برای تبادلات تجاری است.

صیفی ادامه داد: با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان و سازمان توسعه تجارت ایران، در دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بیشکک قرقیزستان ، از ۱۷ لغایت ۲۰ مهرماه سال جاری میزبان شرکت‌ها و بازرگانان ایرانی در کاخ ورزش شهر بیشکک باشیم.

وی گفت: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی و بازرگانی توانمند در پاویون‌های مختلف و در زمینه‌های صنایع غذایی، بهداشتی، بخش‌های مختلف تولیدی، کشاورزی، نفت و پتروشیمی، مصالح ساختمان، صادرات خدمات فنی و مهندسی، فرش و لوازم خانگی، کالای خواب و بسیاری زمینه‌های دیگر برگزار می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =