مهار آتش‌سوزیِ ساختمان هلال احمر استان کرمان با تلاش ۴۰ آتش‌نشان

جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده ساختمان مرکزی هلال احمر استان کرمان در بلوار «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی فکری‌پور، با تأکید بر اینکه بخش اداری ساختمان مرکزی هلال احمر استان، آتش گرفته بود و ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته است، درخصوص عملکرد آتش‌نشانان برای مهار آتش‌سوزی گفت: آتش‌سوزی در ساعت ١١:١٠ دقیقه امروز ١٩ مهرماه، به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که نخستین خودروی آتش‌نشانی در کمتر از چهار دقیقه، به محل حادثه رسید.
وی، از اعزام ٩ دستگاه خودروی آتش‌نشانی از هفت ایستگاه و همچنین اعزام خودروهای آتش‌نشانی شهرداری اختیارآباد، فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهرک صنعتی خضرا، به محل حادثه خبر داد و گفت: با تلاش بیش از ۴۰ نفر آتش‌نشان، آتش‌سوزی پس از یک ساعت مهار شد.
جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با بیان اینکه لکه‌گیری آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان، تا ساعت ١٣ طول کشید، گفت: با توجه به گسترده‌بودن این آتش‌سوزی، با تلاش آتش‌نشانان، از سرایت آتش به دیگر بخش‌ها و انبارهای دارو، جلوگیری شد.
فکری‌پور همچنین بیان کرد: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در دست بررسی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =