۱ نفر
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نام مشتری تابستانی امباپه فاش شد

ورزش سه نوشت: کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در فصل تابستان مورد توجه لیورپول قرار داشته است.

کمتر کسی تصور می کرد تنها چند ماه بعد از تمدید قرارداد جنجالی با پاری سن ژرمن، دوباره شایعه جدایی این بازیکن مطرح شود. ستاره فرانسوی از شرایط خود در باشگاه راضی نیست و تصور می کند مدیران پاری سن ژرمن به تعهدات خود در این مدت عمل نکرده است. رابطه کیلیان امباپه با برخی ستاره های بزرگ رختکن از جمله لیونل مسی و نیمار خوب نیست و به نظر این بازیکن قصد دارد در فصل زمستان پیش رو پاریس را ترک کند.

نام مشتری تابستانی امباپه فاش شد


حالا نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد تنها چند هفته از بعد از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در ماه می بود که یک باشگاه برای توافق با این ستاره فرانسوی اقدام کرده و خواهان جذب این بازیکن شده است. البته در آن مقطع باشگاه فرانسوی اصلا تمایلی به فروش کیلیان امباپه نداشته و رقم هنگقت ۴۰۰ میلیون یورو را درخواست کرد تا در واقع اینگونه پاسخ منفی خود را ابلاغ کند.

حالا مشخص شده نام آن باشگاه لیورپول بوده و مرسی سایدی ها شانس خود را برای در اختیار گرفتن این مهاجم گلزن امتحان کرده بودند. حالا دوباره شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن مطرح شده و البته آنها تحت هیچ شرایطی اجازه انتقال این بازیکن به رئال مادرید را نخواهند داد. اما لیورپول در سال گذشته و در کنار رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن بودند و در صورت جدی شدن شایعات جدایی کیلیان امباپه، احتمال دارد مرسی سایدی ها دوباره برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =