عضو مجلس خبرگان رهبری : غرب در دفاع از حقوق زنان، برهنگی و بی ناموسی را نشانه گرفته / فضای مجازی قتلگاه جوانان است

رسا نوشت: آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب مدرسه امام حسین(ع) با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: آشوب‌های اخیر صددرصد و با اطلاعات مستند برنامه ریزی توسط آمریکا و صهیونیسم بود یعنی اتاق‌های مکر و فریب آمریکا و صهیونیسم نقشه هایی را برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی کشیده اند.

وی با ابراز اینکه تفرقه قومیتی نقشه قدیمی دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران یکپارچه تحت تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری با اتحاد خود نقشه های شوم دشمنان و تفرقه قومیت گرایی آن ها را از بین برده اند و دشمن در این زمینه شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه بلندگوهای دشمنان نظام با پول های سعودی و به کمک منافقان داخلی زمینه ایجاد برعلیه ملت و نظام را فراهم می کنند، ابراز کرد: اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی از ضروریات کشور است که متاسفانه برخی به دلایل مختلف با آن مخالفت کردند و فضای مجازی را مبدل به قتلگاه جوانان کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه با انتقاد از قوای سه گانه در موضوع رسیدگی و پیگیری نسبت به وضعیت فضای مجازی اظهار داشت: فتنه فضای مجازی فتنه ای پیچیده و ابزار جنگ ترکیبی است که متاسفانه قوای سه گانه با وجود تذکرات و درخواست های پی در پی اما اقدام عملی صورت نگرفت.

آیت الله کعبی فتنه اغتشاشات اخیر را فتنه ضد دین و ضد مکتب اهل بیت عنوان کرد و ابراز داشت: این فتنه بر ضد وحدت، حجاب، استقلال و تمامیت ارضی ملت ایران و ضد اقتدار و امنیت ملی ملت ایران بود اما سرباز پیاده دشمنان اسلام برخی جوانان و نوجوانان احساساتی بودند که تحت تاثیر القائات دشمن واقع شدند و هیچ تحلیلی از اوضاع و شرایط ندارند.

وی با بیان اینکه غرب در دفاع از حقوق زنان، برهنگی و بی ناموسی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خواص بی بصیرت در این آزمایش و ابتلاء الهی سقوط کردند، خاطرنشان کرد: برخی از خواص بی‌بصیرت با عجله همسو با دشمنان به بهانه درگذشت خانم امینی پیام دادند و هنوز از خواصی که با شتاب موضع نسنجیده گرفتند توقع جبران می رود.

بیشتر بخوانید :


۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683343

برچسب‌ها