دبیرکل حزب موتلفه گفت: باید از ابتدا با نمایندگانی که شان مجلس را رعایت نمی​کردند برخورد قاطعی می​شد.

محمدنبی حبیبی در گفت​وگو با خبرآنلاین ضمن انتقاد از نمایندگانی که شان مجلس را پاس نمی​دارند، اظهار داشت: اگر نمایندگان که با رای گرفتن از مردم در جایگاه رفیعی قرار گرفته​اند، شان مجلس را رعایت نکنند؛ در نهایت زمینه تنزل شان مجلس به​دست خود آنها فراهم می​شود. بنابراین به منظور رعایت شان نمایندگان در گام نخست، باید نمایندگان مواظب گفتار و کردار خود باشند.

وی در ادامه افزود: دلایل زیادی وجود دارد که برخی از نمایندگان شان مجلس را نادیده می​گیرند. دستیابی به قدرت و مقام می​تواند یکی از این دلایل باشد.

دبیرکل حزب موتلفه در مورد علت توهین برخی افراد به چهره​های شاخص از جمله رییس مجلس توسط برخی از نمایندگان، گفت: وقتی که توهین به نمایندگان مجلس به امری عادی تبدیل شود، در نتیجه به مسئولان قوا و چهره​های شاخص هم به راحتی توهین می​شود. در حالیکه باید پیش از این با توهین کنندگان برخورد می​شد تا در نهایت بستری برای توهین به چهره​های شاخص فراهم نمی​شد.  

وی در واکنش به اینکه برخی ازجریان​های سیاسی قصد مصادره رهبر انقلاب را دارند، اظهار داشت: رهبری در جمهوری اسلامی متعلق به کل انقلاب بوده و هیچ جریان فکری، سیاسی و جناحی حق ندارد رهبری را به نفع خود مصادره کند.

حبیبی در مورد میزان نزدیکی یا دوری رهبری به برخی از جریان​های سیاسی نیز گفت: به طور طبیعی آن دسته از جریان​هایی که همراه انقلاب بوده، وفادار به انقلاب می​باشند و همواره رهبری آنها را تایید می​کند؛ به مراتب نزدیک از جریان​های دیگر سیاسی به ایشان هستند. جریان​هایی که در برابر نظام و انقلاب ایستاده​اند و هیچگاه مورد تایید رهبری قرار نگرفتند، به مراتب از ایشان دورترند.

وی در ادامه ضمن توصیه همه گروه​های اصولگرا به وحدت گفت: اصولگرایان به منظور نیل به وحدت، باید نظرات جامعتین را به صورت صادقانه بپذیرند تا انسجام آنها محکم​تر از گذشته شود. در این مسیر باید به نظرات متقن​ترین محور وحدت، یعنی آیت​الله مهدوی​کنی عمل کنند تا انشقاقی در بین اصولگرایان به وجود نیاید.

 /29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    0 0
    همه باید به آیات قرآنی وحدیث نبوی عمل کنند وبرای خدا خدمت کنند نه پست وموقعیت باعث شود خدا را فراموش کنن.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    0 0
    به شماهیچ اعتمادی نیست با ان دیدارتاریخیتان با پدر فتنه براندازی فکر نکنید مردم این خیانت ها را نمیفهمند درود بر جبهه ی پایداری که قلب امت حزب الله رابا موجودیت خود شاد کردند