سه تن از نمایندگان مجلس در نطق​های امروز خود به ویژه​نامه خاتون واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، در این نطق​ها، محمدتقی بختیاری نماینده بافت، از دولتمردان خواست تا به جای دامن زدن به بحث​های فرعی در شرایط یکپارچه استکبار علیه ایران، به مسائل اساسی پرداخته و اقدام به تحریک احساسات دینی و عقیدتی مردم متدین و علما نکند.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم هم که نسخه​ای از این نشریه را در دست داشت، در نطقش گفت: علی​رغم اینکه از دولت دفاع می​کنیم، اما عده​ایی نفوذی در دولت به عنوان مشاور حضور دارند و مسائل اصلی اسلام از جمله حجاب را زیر سوال می​برند.

وی افزود: خیلی از کشورهای اسلامی درحال پیروزی اسلامند، اما عده​ای برای اینکه ما را مشغول امور داخلی کنند، به تمسخر حجاب می​پردازند و می​گویند که چادر ریشه ناصر​الدین شاهی دارد!

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تاسف دارد که این مسائل را از دولت ببینیم، ادامه داد: من از این گروه خزیده در دولت منزجرم.

نوروزی در پایان نطقش خطاب به احمدی​نژاد گفت که مسکن مهر اگر قرار بود، امید ایران شود به یک پروژه خطرناک تبدیل شده است. چون قرار نبوده که از یک مسکن 79 متری 34 میلیون پول بگیرند!

گفتنی است غلامحسین مسعودی ریحان نماینده اصلاح طلب اهر و هریس هم ویژه​نامه خاتون را فضا سازی مصنوعی دولت خواند که افکار نمایندگان را به جای معطوف کردن به مسائل اساسی مردم، به مسائل دسته چندم منحرف می​کند.

او سپس بی​آنکه از غلامعلی حدادعادل و علی مطهری نامی ببرد، گفت: اصلاح طلبان مجلس بر سر اصول خود ایستاده​اند و از آن عدول نمی کنند. اصلاح​طلبان مجلس نه اصحاب فتنه​اند نه کبریت بی خطر! اصلاح​طلبان با عشق به امام انقلاب کردند و حافظ انقلابند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آپارتمان اینجانب در شهریار در مجموعه مسکن مهر، 76 مترمربع می باشد و با احتساب 25 میلیون تومان وام آن، جمعا 42 میلیون تومان هزینه(8+9+25) در بر داشته است.
  • بدون نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    0 0
    مفت هم بدن راضی نیستید؟ تشکر وخسته نباشید یاد نگرفتید.؟