هرمزگان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی کشور در رشته‌های روئینگ، اسلالوم و آب‌های آرام در بخش پسران و دختران به طور جداگانه به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این المپیاد ورزشکاران در مواد ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ متر در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۵ سال از ۱۸ استان رقابت کردند وقایقرانان استان هرمزگان به این نتایج دست یافتند.


در روئینگ ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۱۷ سال علی‌اصغر زارعی از هرمزگان مدال برنز به دست آورد.


در روئینگ ۲۵۰ متر رده سنی زیر ۱۵ سال علی‌اصغر فرهادی از هرمزگان صاحب مدال نقره شد.


همچنین در المپیاد اسلالوم ورزشکاران در مواد کایاک اسلالوم و کانو اسلالوم در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۳ سال رقابت کردند. در مسابقات کانو اسلالوم رده سنی زیر ۱۵ سال ۸ قایقران حضور داشتند و در پایان سجاد احسانی از هرمزگان مدال نقره به دست آورد. در کانو اسلالوم رده سنی زیر ۱۳ سال شش قایقران حضور داشتند و در پایان طاها مومنی از هرمزگان مقام اول، را از آن خود کرد.
در کایاک اسلالوم رده سنی زیر ۱۳ سال ۷ قایقران حضور داشتند که در پایان سام نوری‌نسب بندری از هرمزگان مدال طلا، به دست آورد.
سومین دوره المپیاد در رشته قایقرانی آب های آرام در بخش دختران در مواد ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر کانو و کایاک برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از ۲۰ استان در دو رده سنی رقابت کردند. تیم قایقرانی بانوان استان هرمزگان در این مسابقات توانست توسط فاطمه سالاری پور ، غزل پارسه ، زهرا بساره ، اسما خانه رز و ایلین مومنی یک نشان طلا ، یک نقره و سه برنز را کسب کند.


در مجموع استان هرمزگان با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ بعد از استان تهران در جایگاه دوم ایستاد و مازندران سوم شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1683789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =