۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸

چهارشنبه 17 اوت (26 مرداد) مصادف با تولد 68 سالگی رابرت دنیرو بازیگر فیلم‌های «پدرخوانده: قسمت 2»، «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» است.

به گزارش خبرآنلاین، رابرت دنیرو برای فیلم‌های «پدرخوانده: قسمت دوم» و «گاوه خشمگین» برنده جایزه اسکار شده و برای فیلم‌های «راننده تاکسی»، «شکارچی گوزن»، «بیداری‌ها» و «تنگه وحشت» نامزد این جایزه شده است.

والدین رابرت دنیرو هنرمند بوده‌اند. او کودکی‌اش را در محله «ایتالیای کوچک» در نیویورک گذراند. 10 ساله بود که کارش را با تئاتر آغاز کرد و در نمایشنامه «جادوگر شهر اُز» هنرنمایی کرد.

بعدها به کلاس بازیگری لی استراسبرگ رفت و بازیگری را نزد او آموخت و بدین ترتیب بود که به بازیگری متد اکتینگ تبدیل شد، سبکی که مارلون براندو و جیمز دین آغازگران آن بودند و با رابرت دنیرو و داستین هافمن به اوج قدرت خود رسید. باید گفت او بازیگری درونگراست و بازی‌های تأثیرگذار او منبع الهام بسیاری از بازیگران بوده‌است.

مارلون براندو در مورد او گفته ‌است: «به گمان من حتی خود دنیرو هم نمی‌داند تا چه حد مهارت دارد.»

«خیابان‌های پایین شهر»، «1900»، «آخرین قارون»، «روزی روزگاری در آمریکا»، «برزیل»، «تسخیرناپذیران»، «رفقای خوب»، «کازینو»، «مخمصه»، «جکی براون»، «رونین»، «ملاقات با والدین» و «نامحدود» از فیلم‌های این بازیگر هستند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    3 0
    حتی در68 سالگی هم خوشتیپ ترین است