۸ درصد از شهروندان هرمزگان دُز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در طول هفته قبل هیچ فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت نشد و اکنون شمار جان باختگان دو هزار و ۶۶۵ نفر است.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه نوروزیان در تشریح این خبر، افزود: در هفته گذشته گرچه به نسبت دیگر هفته‌ها مراجعان سرپایی کرونا ۱۶ درصد کاهش یافت، اما در تشخیص موارد مثبت ۷۰ درصد و در بستری‌ها ۶۰ درصد افزایش داشتیم.

وی در خصوص میزان واکسیناسیون در استان هرمزگان بیان کرد: ۵۱ درصد هرمزگانی‌ها دُز سوم و ۸ درصد نیز دُز چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: ۴۱.۵ درصد از کودکان ۵ تا ۱۲ سال نیز دُز اول و ۲۳ درصد هم دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فاطمه نوروزیان از والدین خواست برای تزریق واکسن کرونا به کودکان خود اقدام کنند.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امشب در گفت‌وگوی با بخش خبری ویژه شبکه خلیج فارس اظهار کرد: شهرستان‌های بستک، جاسک و پارسیان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: همچنین شهرستان‌های بندرخمیر، رودان، سیریک، بوموسی، حاجی آباد، بشاگرد، بندرلنگه، بندرعباس، قشم و میناب در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

با وجود عدم رعایت آماری از افزایش ابتلا به آنفولانزا در هرمزگان اما از بسیاری مطب‌های پزشکی و درمانگاههای هرمزگان خبر می‌رسد که میزان مراجعات ناشی از ابتلا به آنفولانزا رو به افزایش است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =