سریال های «پوآرو» و «شرلوک هولمز» برای نابینایان آماده می‌شود

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده «رادیو فیلم»، برنامه‌ای که سال‌هاست از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود، درباره‌ فعالیت‌های این برنامه و اثرگذاری‌اش در میان مخاطبان به گفت‌وگو پرداخت.

علیرضا بهروش ـ تهیه‌کننده برنامه «رادیو فیلم» ـ در گفت‌وگویی درباره‌ ساختار این برنامه که از سال‌ها پیش روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، یادآور شد: در برنامه رادیو فیلم، فیلم‌هایی را که بر اساس رمان‌ها ساخته شده‌اند و اساس اتفاقات بیوگرافی هستند را کار می‌کنیم تا برای مخاطبان قابل درک باشد. ما نمی‌توانیم فیلم‌های اکشن پخش کنیم. در حال حاضر در همین زمینه به پخش فیلم‌هایی چون «پدر»، «انگل» و فیلم‌هایی که مخاطب به آن روی آورده و از آن لذت برده، اقدام کرده ایم و این پارامترها را در نظر گرفته ایم.

این تهیه‌کننده در ادامه از تولید سریال‌های جدید نیز خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از آذر ماه سریال‌ها را با «پوارو» شروع می‌کنیم. پیش تولید این سریال از هفته آینده شروع می‌شود. ما بیشتر از جامعه‌ی روشندلانمان بازخوردهای خوبی گرفتیم. روشندلان عزیز ما انجمنی دارند که در ارتباط با عملکرد رادیو فیلم نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را برای عملکرد بهتر برنامه بیان می‌کنند. به همین دلیل سعی کردیم بیشتر با آنها موضوعات رادیو فیلم را در میان بگذاریم تا رادیو فیلم خوبی دربیاید؛ چراکه این قشر حتی از منِ تهیه‌کننده درک بهتری از فیلم دارند.

رادیوفیلم در مقاطع مختلف توسط تیم های مختلفی تولید شده است. علیرضا بهروش که به گفته‌ خود چهار ماهی است به عنوان تهیه کننده رادیوفیلم در رادیو نمایش کار می‌کند، معتقد است: رادیو فیلم ایده‌ای بود که قبل از اینکه ما آن را شروع کنیم سالها قبل در رادیو نمایش ساخته می‌شده است. اما ایده اصلی آن در شبکه های خارج از ایران بوده و به هر حال رادیو نمایش هم از ۱۰ سال پیش در این موضوع پیشگام بوده است.

تهیه کننده «رادیو فیلم» در پایان با تاکید بر اینکه در رادیو فیلم تلاش بر این است با مخاطبان ارتباط برقرار شود، یادآور شد: مخاطبان بیش از برنامه سازان نقاط ضعف و قوت کارها را می دانند. در طول این چهار ماهی که در این برنامه فعالیت می کنم اغلب فیلم های سینمای ایرانی را پخش کرده ایم. در طول این مدت سریال هایی هم کار شده اند و به تازگی قرار است سریال «پوآرو» و «شرلوک هولمز» از آذر ماه وارد کنداکتور رادیو نمایش قرار بگیرند.

برنامه «رادیو فیلم» در پخش فعلی خود روزهای جمعه ساعت ۹ صبح و تکرار آن درهمان روز عصر ساعت ۱۸ و ۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =